Här är vi alla vänner.

. Jaha, du gör så. Själv kör jag old school med penna och block.

. Jaha, du gör så. Själv kör jag old school med penna och block.
Jag måste få berätta lite om några karaktärer:
Förts har vi Blöjan-Larsson. Han springer runt med en blöja på huvudet och ropar:" Tysken kommer. Tysken kommer!"
Sen har vi Kaninkillen. Han ser inte ut som en kanin, men han försöker sälja en kanin till mig, men egentligen är det hans toffel.
Sen har vi profeten. En gammal stofil som bara sitter och mumlar: "Undergången är nära. Syndafloden är här".
Sen har vi 99:an. Hans pappa kallade honom alltid för 99:an för han är inte helt hundra.
Till slut har vi överläkaren som inte är så kompetent och visar sig vara ett as!
Där har ni karaktärerna i korta drag.
.
Soy muy picante arbondiga!
.
Jag ville bara få det sagt! 
Mummel, mummel.
Nej, jag måste ta en paus! Så här inne i en berättelse var det längesen jag var!
Varje gång jag ser mig själv i spegeln så får jag en deja vu känsla. Det känns som att jag har sett mig förut. 
Jag kom att tänka på en rolig sak. It's a true story!
När jag var nere i affären för ett tag sen så var det en man som lassade upp en massa påsar med jordnötter på kassabandet. Då frågade jag honom:" Har du en elefant där hemma eller?" "Det är min fru", svarade han. "Är din fru en elefant", frågade jag. Han såg på mig och sa:" Nej, hon ska ha fest!" Det var lite kul, tyckte jag.