• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Disa35
    Aniiee skrev 2020-12-07 19:13:55 följande:

Aw, klok häst =)

Mortiscia80 skrev 2020-12-07 19:29:06 följande:

Oj! Ja det var väldig tur att hästen kunde ha en sådan omtanke om en varelse mindre än sig själv.

Eller hur, jag blir varm om hjärtat av sådana berättelser . Och det var ju ingen liten lätt ponny heller, det var en arbetshäst på flera hundra kilo med hovar som soppskålar.
  • Litenmenhård

*Vaknar till:* Peter Tosh-Johnny B Goode.

• Litenmenhård

"Så du menar att vi ska lifta till Bangladesh och starta ett surdegshotell?" Haha.

En fråga bara: Hade inte Rakel kylskåp 1920? Dem var ju trots allt välbärgade.

• Litenmenhård

... Och sen att dem inte har bytt tapeter på 100 år?

• Cinnamonbun
    Litenmenhård skrev 2020-12-08 08:05:23 följande:

Nä det var väl tur att de inte tapetserat över med ikea-tapeter i städskrubben ! Vilket avsnitt är du på nu?
  • Mortiscia80

Och Babben är ju otroligt bra! :D Hon är SÅ rolig i sin roll. Jag skrattar nästan bara hon kommer in i bild x)

• Litenmenhård
    Cinnamonbun skrev 2020-12-08 09:53:12 följande:
    Nä det var väl tur att de inte tapetserat över med ikea-tapeter i städskrubben ! Vilket avsnitt är du på nu?
    Jag ska se avsnitt fem. .
  • Litenmenhård
    Mortiscia80 skrev 2020-12-08 09:59:29 följande:

Och Babben är ju otroligt bra! :D Hon är SÅ rolig i sin roll. Jag skrattar nästan bara hon kommer in i bild x)

Haha, ja. Hon är förjäkla rolig! .
  • Litenmenhård
    Cinnamonbun skrev 2020-12-08 09:53:12 följande:
    Ja, det var nog inga IKEA tapeter. :-P. 
  • Disa35
    Litenmenhård skrev 2020-12-08 08:03:31 följande:

"Så du menar att vi ska lifta till Bangladesh och starta ett surdegshotell?" Haha.

En fråga bara: Hade inte Rakel kylskåp 1920? Dem var ju trots allt välbärgade.

Nja...man hade svalskåp i finare hem i städerna, ett isolerat skåp som hölls kallt med hjälp av ett isblock. Vanligt folk höll sig med skafferi och jordkällare, och det är ärligt talat inget fel på någotdera - jag skulle gärna bo i en lägenhet med ett gammaldags skafferi.
    Litenmenhård skrev 2020-12-08 08:05:23 följande:

Inte det minsta konstigt, särskilt inte i en städskrubb. Tapeter sätter man upp för att skryta med, så att man skulle tapetsera om i en städskrubb är inte speciellt sannolikt.
Svar på tråden Här är vi alla vänner.