• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Aniiee
    Disa35 skrev 2020-12-07 18:59:53 följande:
    Tack

Det var en häst spänd framför en vagn, i Regeringsgatsbacken i Karlshamn, som helt plötsligt vägrade gå.

Och det hjälpte inte hur kusken slog, skrek och levde, hästen rörde sig inte en tum. Till slut gav kusken upp, klättrade ner från bocken och såg efter vad hästen trilskades över.

Det visade sig att en liten unge satt mitt i gatan, framför ekipaget, och hästen vägrade ta ett steg innan ungen var borta från körbanan.
    Aw, klok häst =)
    Gamla matvaror i kylen? Först får de päls, sen börjar de morra och SEN går de ut.
  • Mortiscia80
    Disa35 skrev 2020-12-07 18:59:53 följande:
    Tack

Det var en häst spänd framför en vagn, i Regeringsgatsbacken i Karlshamn, som helt plötsligt vägrade gå.

Och det hjälpte inte hur kusken slog, skrek och levde, hästen rörde sig inte en tum. Till slut gav kusken upp, klättrade ner från bocken och såg efter vad hästen trilskades över.

Det visade sig att en liten unge satt mitt i gatan, framför ekipaget, och hästen vägrade ta ett steg innan ungen var borta från körbanan.
    Oj! Ja det var väldig tur att hästen kunde ha en sådan omtanke om en varelse mindre än sig själv.
  • Cinnamonbun
    Mortiscia80 skrev 2020-12-07 20:46:37 följande:

Nu börjar det bli spännande i julkalendern minsann! :D Morgondagens avsnitt lär bli bra :)

Kul. Skönt att du är ikapp!
  • Litenmenhård

Good evening to you all! .

• Litenmenhård

Är det någon vaken - frågade han misströstande.

• Aniiee

Jag är vaken och äter pommes med fingrarna

Gamla matvaror i kylen? Först får de päls, sen börjar de morra och SEN går de ut.
  • Litenmenhård
    Aniiee skrev 2020-12-08 00:11:44 följande:

Jag är vaken och äter pommes med fingrarna

Hehe. Det är det enda sättet att äta dem på. .
  • Litenmenhård

Jag drömde om Rakel. Jag är ganska lättpåverkad, tror jag.

Svar på tråden Här är vi alla vänner.