• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Cinnamonbun
    Mortiscia80 skrev 2020-12-12 13:40:21 följande:

Ja jag blev sugen att besöka Drottningholms slott men de har också stängt just nu, trädgården verkade vara öppen men jag väntar hellre tills man kan se allt där :) Tänk så mycket fint vi har att se i Sverige!

Ja, man värdesätter mer saker nu när vi inte har tillgång på samma sätt. Drottningholm är också jättefint.
  • Litenmenhård

Dags för Ice Age. Jag älskar verkligen Ice Age!

• Aniiee

Helgens jul-filmer:
    A Christmas Carol 2019 (ok, miniserie....)
    Miracle on 34th Street 1947
    Bugs Bunny's Looney Christmas Tales
    Scrooged

Gamla matvaror i kylen? Först får de päls, sen börjar de morra och SEN går de ut.
  • Aniiee

Btw, min 202-filmlist är sååååå tom. 3 filmer, bara, med ett årssnitt på minst 40 mellan 1985 och 2019. Borde räkna ut det.....

Gamla matvaror i kylen? Först får de päls, sen börjar de morra och SEN går de ut.
  • Cinnamonbun
    Aniiee skrev 2020-12-12 14:50:27 följande:

Helgens jul-filmer:

A Christmas Carol 2019 (ok, miniserie....)

Miracle on 34th Street 1947

Bugs Bunny's Looney Christmas Tales

Scrooged

Inte Ensam hemma 2?
  • Aniiee
    Cinnamonbun skrev 2020-12-12 15:07:57 följande:
    Inte Ensam hemma 2?
    Inte den här helgen. Random val genom en generator från en lista på mer än 100 julfilmer, så jag har inget val =P
  • Litenmenhård

I'm outta here!

• Mortiscia80
    Litenmenhård skrev 2020-12-12 14:33:08 följande:

Dags för Ice Age. Jag älskar verkligen Ice Age!

Ja de är kul :D
  • Litenmenhård
    Mortiscia80 skrev 2020-12-12 16:23:46 följande:
    Ja de är kul :D
    Jo, haha. Tänkte jag skulle hålla mig borta från FL resten av kvällen, men det gick ju som det gick. :-P.
  • Mortiscia80
    Aniiee skrev 2020-12-12 15:12:46 följande:
    Inte den här helgen. Random val genom en generator från en lista på mer än 100 julfilmer, så jag har inget val =P
    Det finns en miniserie som heter The 10th Kingdom, tre DVD, den tycker jag om :D Och den handlar inte om jul men känns ändå helt rätt för den tiden. Eller när som helst på året egentligen. Och en bra film att somna till om man gillar sånt :) En kille jag dejtade förut var sån att han älskade att somna till film så han hade en liten tv i sovrummet bara för det syftet haha :D Han tyckte att jag var suverän på att plocka ut sov-filmer x)
Svar på tråden Här är vi alla vänner.