• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Aniiee

Ahhh, påminn mig inte om julklappar! Måste köpa ungefär sjutusen stycken och har bara fixat en (med flera paket i) än så länge. Men den var i alla fall viktig att fixa eftersom den fraktas till andra sidan jordklotet.

Gamla matvaror i kylen? Först får de päls, sen börjar de morra och SEN går de ut.
  • Litenmenhård
    Mortiscia80 skrev 2020-12-11 08:54:36 följande:
    Precis :) Jo han är lite allt möjligt, men en väldigt trevlig karaktär :)
    Litenmenhård skrev 2020-12-11 07:43:18 följande:

Morty. Vi gjorde det. 7000 inlägg innan årets slut! Det är så här det måste kännas att få barn. Jag är så glad! .

Haha grattis! :D Tror du vi når 8000??
    Haha! Ja, kanske. I alla fall någon gång! .
  • Litenmenhård

Kasta ut kärringen och korka upp champagnen för nu är det äntligen fredag! .

• Litenmenhård

Nu har jag sett ikapp. dags att sussa.

God natt alla.

• Mortiscia80
    Litenmenhård skrev 2020-12-11 16:58:27 följande:

Kasta ut kärringen och korka upp champagnen för nu är det äntligen fredag! .

Haha! :D
  • Mortiscia80
    Aniiee skrev 2020-12-11 16:46:40 följande:

Ahhh, påminn mig inte om julklappar! Måste köpa ungefär sjutusen stycken och har bara fixat en (med flera paket i) än så länge. Men den var i alla fall viktig att fixa eftersom den fraktas till andra sidan jordklotet.

Samma stress varje år.... Tänk om man en enda gång kunde vara ute i tid? Nej då. Jag bet i det sura äpplet och åkte till vår galleria, gick igenom två butiker och jag är antagligen klar nu, annars får jag lösa det hemifrån på något sätt. Jag vill inte ge mig ut i affärer nu om jag kan låta bli.
  • Disa35
    Mortiscia80 skrev 2020-12-11 16:02:08 följande:

Hmm, antingen kan man tänka att det jämnar ut sig med tiden eller så köper du något mer till honom? Något personligt så där. Men ängeln och äpplet låter verkligen jättefina iaf! :) En bra bok är alltid rätt i mitt tycke (både jag och min man älskar att läsa) eller något som har med hans hobbies att göra. Man måste liksom inte ge för ungefär lika värde (de flesta vuxna ser det nog så) men det känns bättre för en själv om det inte blir alldeles för stor skillnad.

Får fundera på detta, tusen tack för input.
  • Disa35
    Cinnamonbun skrev 2020-12-11 12:05:19 följande:

Aj tusan. Hoppas det inte läcker vatten eller så. Bor ni i hus eller lägenhet? Baket gick bra tack. Fast jag måste erkänna att jag är rätt kass på att baka hahaha

Övning ger färdighet, viktigast att det blir gott

Vi bor i lägenhet
  • Litenmenhård

Booyaa!

• Litenmenhård
    Cinnamonbun skrev 2020-12-11 12:03:23 följande:
    Oj tack. 7000 inlägg är mycket ju!!!
    Jo, det är rätt mycket, men ni är så duktiga på att skriva så. .
Svar på tråden Här är vi alla vänner.