• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Mortiscia80
    Aniiee skrev 2020-12-12 16:51:25 följande:
    Jag känner igen det. Hmm....

Så här ser skådisarna nu :) Inser nu att den redan är 20 år gammal.... (!)

• Aniiee

Nu har jag gått igenom hela året från till nu på bio-fronten. Lyckades öka antalet filmer från 3 till 32. Lika många som 1992. 

Gamla matvaror i kylen? Först får de päls, sen börjar de morra och SEN går de ut.
  • Aniiee
    Mortiscia80 skrev 2020-12-12 16:54:46 följande:
    Så här ser skådisarna nu :) Inser nu att den redan är 20 år gammal.... (!)
    Coolt. Ja, tiden rasar iväg. år 2000 var ju inte så länge sen. Eller så var det det. Hela 20 år sen.... Känns rätt konstigt, faktiskt.
    Gamla matvaror i kylen? Först får de päls, sen börjar de morra och SEN går de ut.
  • Mortiscia80
    Aniiee skrev 2020-12-12 17:01:26 följande:
    Coolt. Ja, tiden rasar iväg. år 2000 var ju inte så länge sen. Eller så var det det. Hela 20 år sen.... Känns rätt konstigt, faktiskt.
    Det kan det absolut inte vara. Jag är ju bara 20 nu, så det kan inte stämma! ja, iaf i önsketänkandet.... x)
  • Aniiee
    Mortiscia80 skrev 2020-12-12 17:04:47 följande:
    Det kan det absolut inte vara. Jag är ju bara 20 nu, så det kan inte stämma! ja, iaf i önsketänkandet.... x)
    Mmmm.... 16 år sen min mamma gick bort, 14 år sen min mormor gick bort. 12 år sedan MCU började. 8 år sedan sista Harry Potter-filmen kom ut.
  • Litenmenhård

Baby, work it!"

• Mortiscia80
    Aniiee skrev 2020-12-12 17:12:07 följande:
    Mmmm.... 16 år sen min mamma gick bort, 14 år sen min mormor gick bort. 12 år sedan MCU började. 8 år sedan sista Harry Potter-filmen kom ut.
    Eminems äldsta dotter är 27 år.... Men in Black kom ut för 23 år sedan! För att inte tala om det här....

• Litenmenhård

Förresten. Har ni hört att Bert Karlsson ska öppna asylboende i Mumindalen? Min kompis sa det så det måste vara sant!

Svar på tråden Här är vi alla vänner.