Här är vi alla vänner.
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Någon som vill gå med mig och handla?
.
Nej, det har jag inte tänkt på.
Jo, kanske, men det kan ju inte hända saker hela tiden.
Haha, ja, det var görkul när hon blev klickad i telefonen, haha. .
Och nu bestämde man dessutom i veckan att förbudslistan gäller oavbrutet i tre veckor - du kan ju tänka dig hur det såg ut den här fredagen.
BRB. Går och handlar.
Det är inget riktigt verktyg, det är mätnålen som ser ut som en skruvmejsel
Vadå, det kan det visst. T ex kunde Mira ha fått en gran över sig, eller fastnat med ena foten i en rävsax - man kunde ha klippt annorlunda, mer parallellt - det svarta hålet kunde ha gjort något mer än att sitta fast och väsa - Rakel kunde ha blivit haffad misstänkt för snatteri - möjligheterna är oändliga! Förresten är ingen elbutik med julgrejer så tom någon vecka innan jul.
Jag kanske skulle börja skriva julkalendermanus
Men oj! Vilken märklig restriktion med avspärrningar och förbjudna artiklar. Jag kan tänka mig att det skapar trängsel andra tider istället för att sprida ut folk.
Aha, ok. :-P.
Haha, ja, det kanske du skulle. Du verkar bra på det där. . Jag tänker att händer det saker hela tiden så uppskattar man inte när det väl händer något. Jag tycker att en bra berättelse ska ha balans mellan action och händelselösa partier, men det är jag det.
Håller med om att det hände för lite smaskiga saker idag. Men nu - bara fyra avsnitt kvar! Trist ju.....