Här är vi alla vänner.
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
*Varvar ner till:* Dr Alban-Look who's talking now.
Tjejen jag sms:ade igår har inte hört av sig än. Ska jag tolka det som att hon inte är intresserad?
Sen vet jag inte om jag känner mig 'uråldrig'. Är 29 och fyller 30 nästa år. Har utbildat mig rätt länge, vilket tog mycket tid, rest över hela världen. Träffat massor av människor och haft flera olika slags relationer. Har fast jobb sedan en tid tillbaka.
För att snart vara 30 har jag gjort betydligt mer än de flesta i min ålder. Sen visst jag har ingen man och inga barn. Men det är också självvalt. Vill endast skaffa barn ihop med en person som jag älskar och har samma värderingar tillsammans med.
Tjejen jag sms:ade igår har inte hört av sig än. Ska jag tolka det som att hon inte är intresserad?

Nu är jag lite sen på bollen, som Disa brukar säga, men jag vill välkomna @Ensambarn till tråden och bjuda på en kanelbulle av valfri sort. Det är kutym att göra det.
.