• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Disa35
    Anonym (Ensambarn) skrev 2020-12-28 08:42:11 följande:

Tack 

Ja jag börjar känna mig redo. Bara det sista kvar nu gällande tankegångar kring föräldrar och uppväxt, att släppa och helt enkelt bara leva. Att inte låta det påverka mig utan att bara gå framåt och leva i nuet. Det har bitvis kännts som ett straff, som att jag inte kan komma framåt eller gå vidare, men börjar kännas något lättare. Jag har kanske funderat FÖR mycket kring det men jag är en analyserande person som reflekterar en hel del. Vill också skapa de bästa förutsättningarna för mig själv. Och det gör jag ju genom att släppa och gå vidare. Man kan inte ändra det förflutna, eller sina föräldrar, men man kan förändra sig själv. 

Jag hoppas bara jag träffar den man som jag ska leva livet ihop med och det är min största förhoppning. 

Varsågod

Tror inte man kan göra så mycket mer än att acceptera det som har varit, och då att det är jätteviktigt att det får ta sin tid. Och du verkar ha en vettig och sund inställning, om än aningen analytisk . Men det är väl inget fel med det? Det är ju jättebra att vara lite observant så länge det inte går till överdrift.

Det gör du nog, möjligen när du minst anar det.
  • Disa35
    Litenmenhård skrev 2020-12-28 08:18:50 följande:

Jag tänker ligga lågt. Om hon inte hör av sig så tänker inte jag tjata på henne.

Klokt av dig
  • Litenmenhård
    Disa35 skrev 2020-12-28 14:23:25 följande:
    Klokt av dig
    Jo, man vill ju inte vara för på och visar dem inget intresse så känner inte jag att jag vill vara för desperat.
  • Disa35
    Litenmenhård skrev 2020-12-28 14:41:46 följande:

Jo, man vill ju inte vara för på och visar dem inget intresse så känner inte jag att jag vill vara för desperat.

Helt rätt
  • Litenmenhård
    Disa35 skrev 2020-12-28 14:45:26 följande:
    Helt rätt
    . Hur har du haft det idag då? .
  • Disa35
    Litenmenhård skrev 2020-12-28 14:46:29 följande:

. Hur har du haft det idag då? .

Jodå, hyggligt. Själv?
  • Litenmenhård
    Disa35 skrev 2020-12-28 14:47:58 följande:
    Jodå, hyggligt. Själv?
    Jodå. Rätt ok. Smått uttråkad bara, men annars rätt bra. .
  • Litenmenhård

Börjar bli hungrig. Vad ska man hitta på att äta? Har ju knappt något hemma.

• Disa35
    Litenmenhård skrev 2020-12-28 14:49:01 följande:

Jodå. Rätt ok. Smått uttråkad bara, men annars rätt bra. .

Okej. Här regnar det på halvsmält, grynig snö så om det fryser på inatt blir det hejsansvejsan imorgon, kan jag lova
  • Litenmenhård
    Disa35 skrev 2020-12-28 14:51:46 följande:
    Okej. Här regnar det på halvsmält, grynig snö så om det fryser på inatt blir det hejsansvejsan imorgon, kan jag lova
    Jo, det kan jag förstå. Här regnar det inte, men fi f*n vad det har blåst!
Svar på tråden Här är vi alla vänner.