Här är vi alla vänner.
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Tack alla fina här inne för lyckönskningarna! <3 Jag är fortfarande rejält sjuk, mätte nyss 39 grader men försöker äta mer idag för jag är så trött på det här nu och jag gett mig sjutton på att bli frisk snart. Undrar om man ska be maken tvätta ryggen för lite svalka.
Välkommen Ensambarn, kul med en ny person i tråden :)
Tack alla fina här inne för lyckönskningarna! <3 Jag är fortfarande rejält sjuk, mätte nyss 39 grader men försöker äta mer idag för jag är så trött på det här nu och jag gett mig sjutton på att bli frisk snart. Undrar om man ska be maken tvätta ryggen för lite svalka.
Oh, Morty. You know you are my shorty.
So goodlooking doin all that cooking. And naughty.
Oh, Morty. The sun is always shinin when you are around. I think I'm winnin.
I just wanna get down with my shorty.
I hope you'll get well soon. I'm thinking about you all day til noon. And then some.
Come on. Gimme a smile. I have been waiting so long. It's about time.
Listen my my song!
Peace!

Håller med om att jag är nästan för analyserande. Tack för dina svar - de värmer <3
Fick nu nyss reda på att min vän, som jag skulle fira nyår med, ska fira med sin familj istället. Hon sade att jag är välkommen att vara med då också. Känns lite snopet då man kanske kunde sagt det tidigare sen också att jag inte träffat hennes familj ännu och vara tillsammans med dem på en högtid. Hur skulle ni tagit det?
TACK för alla välkomnande in i gruppen, verkar vara en trevlig grupp det här
Hmm hennes föräldrar samt syskon kommer det att vara. Ska vara inne. Förstår vad du menar. Har haft en förälder i riskgrupp (min pappa som nu är frisk från cancer men fortfarande återhämtar sig) och därför blev det inget julfirande för min del i år. Har mest dåliga erfarenheter kring nyår, ofta blivit sviken i sista sekund av vänner och denna händelse påminner mig om det. Har ingen positiv känsla över jul och nyår överhuvudtaget. Undrar varför människor, när man bestämt sedan någon månad tillbaka, några dagar innan säger det när man själv vill planera och hör av sig. Inte förrän då säger vännen det.. Känns inte så schysst. Sen kan jag förstå att man vill fira med sin familj och allt, men vi är vuxna, och då kanske man kunde sagt det tidigare.
Nåväl nyår blir det. Och förhoppningsvis ett corona fritt sådant <3