• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Litenmenhård
    Mortiscia80 skrev 2021-01-02 13:28:21 följande:
    Ja förutom din egen säkerhet så bidrar du ju också till ett friskare samhälle, så det är bara klokt att delta!
    Sant. .
  • Litenmenhård

*Varvar ner till:* Melodie Mc-Give it up(For the melody)

• Disa35
    Mortiscia80 skrev 2021-01-02 11:08:06 följande:

Det ryska och det kinesiska kommer nog inte ens ut på den europeiska marknaden men det är fem olika som Sverige har ställt sig i kö för att köpa och det skulle man inte göra om de inte ansågs säkra nog. Jag tror att det inte spelar någon roll vilket man tar och jag tror inte man får välja själv heller vilket man får. Man får nog mest vara tacksam att man får ett vaccin alls.

Mitt mantra är att man inte vet hur man själv skulle reagera på corona, därför är det ändå säkrast att vaccinera sig och så länge man inte riskerar kraftiga allergiska reaktioner finns egentligen inget att oroa sig för heller :)

Jag tror du har rätt och jag tror inte heller att man får välja själv. Men något av de andra kanske är säkra för personer med svår allergi, och då väljer nog sjukvården det åt en.

Jag ska vaccinera mig främst med tanke på andra och för att stoppa smittspridningen - inte orolig för egen del. Och för kunna åka hem på besök förstås
  • Mortiscia80
    Disa35 skrev 2021-01-03 12:05:05 följande:
    Jag tror du har rätt och jag tror inte heller att man får välja själv. Men något av de andra kanske är säkra för personer med svår allergi, och då väljer nog sjukvården det åt en.

Jag ska vaccinera mig främst med tanke på andra och för att stoppa smittspridningen - inte orolig för egen del. Och för kunna åka hem på besök förstås
    Ja det kan man ju hoppas! Det lär ju inte vara så att alla ger allergiska reaktioner :) En bekant till mig sitter i den sitsen att dels tillhöra riskgrupp, dels vara multiallergiker, hon vill så klart vaccineras men vet inte hur. Fast jag tror det kommer lösa sig.

Jag kommer också vaccinera mig, vare sig jag törs eller inte x)
  • Litenmenhård

I'm back, baby! .

• Litenmenhård
    Mortiscia80 skrev 2021-01-03 12:36:08 följande:

Om jag inte sagt det förut så gott nytt år till er allihop :)

Tack detsamma! .
  • Litenmenhård

Jag börjar jobba imorgon. Känns lite så där. hade gärna haft en vecka till, men nästa vecka blir kort.

• Litenmenhård

*Drar igång:* Sophia George-Love again.

• Litenmenhård

Morty. Låt oss ta en svängom! .

Svar på tråden Här är vi alla vänner.