• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Mortiscia80
    Litenmenhård skrev 2021-01-05 08:14:06 följande:

Jag ska vara med i Göteborgs kortfilmsfestival. Det kommer bli grymt, fast jag har inga illusioner på att ta hem några priser, men det är kul att bara få vara med. .

Så kul! :D Självklart håller vi tummarna för dig! Bara att vara med är ju en stor grej, och även om du kanske inte vinner i år så blir det en bra början på nåt där du kan tävla fler gånger! :)
  • Litenmenhård
    Mortiscia80 skrev 2021-01-05 08:33:41 följande:
    Så kul! :D Självklart håller vi tummarna för dig! Bara att vara med är ju en stor grej, och även om du kanske inte vinner i år så blir det en bra början på nåt där du kan tävla fler gånger! :)
    Tack! Jo, precis. Att bara få vara med är ju grymt kul. . Ska sitta ner nästa vecka med min coach och föreståndare och fylla i ansökningsblanketten. Har inte gjort det än, men jag har lite tid på mig. .
  • Cinnamonbun
    Litenmenhård skrev 2021-01-05 08:14:06 följande:

Jag ska vara med i Göteborgs kortfilmsfestival. Det kommer bli grymt, fast jag har inga illusioner på att ta hem några priser, men det är kul att bara få vara med. .

Vad kul! Körs festivalen digitalt då?
  • Disa35
    Litenmenhård skrev 2021-01-05 08:35:55 följande:

Tack! Jo, precis. Att bara få vara med är ju grymt kul. . Ska sitta ner nästa vecka med min coach och föreståndare och fylla i ansökningsblanketten. Har inte gjort det än, men jag har lite tid på mig. .

Jätteroligt! Lycka till!
  • Disa35
    Mortiscia80 skrev 2021-01-05 08:32:47 följande:

Jaha då förstår jag :D Lite färg kan nog bli bra i så fall, och mattor på golvet ;) Det gör faktiskt större skillnad än man tror med mattor, det märker jag på pappas balkong som inte är isolerad underifrån, men de sitter där året runt.

Får bli textilier då, hyres så vi kan inte måla om. Men jag tror jag har plats för all förkultivering i alla fall - den tiden börjar ju närma sig

Grabbens rum känns som prio ett, gubben och jag kan leva med att det är lite kalt och tråkigt ett tag.
  • Mortiscia80
    Disa35 skrev 2021-01-05 10:12:53 följande:
    Får bli textilier då, hyres så vi kan inte måla om. Men jag tror jag har plats för all förkultivering i alla fall - den tiden börjar ju närma sig

Grabbens rum känns som prio ett, gubben och jag kan leva med att det är lite kalt och tråkigt ett tag.
    Ja ska ni bo där ett längre tag har ni tid på er att få det riktigt mysigt :)
  • Litenmenhård
    Cinnamonbun skrev 2021-01-05 09:37:31 följande:
    Vad kul! Körs festivalen digitalt då?
    Jag vet inte riktigt. Tror den körs som vanligt så att säga. Den är 8 april.
  • Litenmenhård
    Disa35 skrev 2021-01-05 10:09:46 följande:
    Jätteroligt! Lycka till!
    Tack! Det ska bli görsköj! .
  • Disa35
    Litenmenhård skrev 2021-01-05 11:28:21 följande:

Tack! Det ska bli görsköj! .

Det förstår jag. Håller tummarna!
  • Disa35
    Mortiscia80 skrev 2021-01-05 11:09:40 följande:

Ja ska ni bo där ett längre tag har ni tid på er att få det riktigt mysigt :)

Jadå, man ska komma över tröskeln bara, plus känslan av hemlöshet när man lämnar nycklarna.

Tror du inte en bäddsoffa kan vara en bra idé förresten? (Hittat accangen, yes!) Då kan vi ta den och föräldrar/vänner sängen, och så satsa på två soffor av lite kvalitet med tiden. Den jag tänker på, från Ikea, är inte så dyr och den ser ändå okej ut.
Svar på tråden Här är vi alla vänner.