• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Litenmenhård

Welcome to Babylon!

• Disa35
    Mortiscia80 skrev 2021-01-05 13:35:25 följande:

Nej nej, det är medvetet köpt med fusk! De i äkta läder är ungefär dubbelt så dyra :s Jag vet bara inte om man fortfarande kör med skye eller om det finns nåt bättre numera.

Ja ju mer man kan återbruka desto bättre! :) Det gäller att vända och vrida på bitarna.

Eller hur, bara slänga känns väldigt fel (risken är väl att man proppar hemmet fullt med bra-att-ha-saker).

Nu har jag börjat ändra mig, Vimle ser också fin ut och den finns utan bäddel, så man slipper få hela huset fullt med bäddsoffor
  • Litenmenhård

Jag fick en avi igår från min kompis. Den skulle hämtas ut senast 2020-12-28. Problemet är bara att hon inte har skickat något.Förvånad

• Disa35
    Litenmenhård skrev 2021-01-06 08:01:42 följande:

Jag fick en avi igår från min kompis. Den skulle hämtas ut senast 2020-12-28. Problemet är bara att hon inte har skickat något.

Tror du kan kolla vad det är för något och sedan bestämma om du ska hämta ut det eller ej.
  • Litenmenhård
    Disa35 skrev 2021-01-06 08:07:17 följande:
    Tror du kan kolla vad det är för något och sedan bestämma om du ska hämta ut det eller ej.
    Jag tänker att jag hämtar ut det, om det ligger kvar, men hon har inte skickat något så jag undrar vad det kan vara för något.
  • Litenmenhård

Jag har äntligen fått tillbaka min medicin som jag har varit utan i fyra månader. . Ville bara säga det!

• Mortiscia80
    Litenmenhård skrev 2021-01-06 08:11:40 följande:
    Jag tänker att jag hämtar ut det, om det ligger kvar, men hon har inte skickat något så jag undrar vad det kan vara för något.
    Om den skulle hämtas ut senast 28/12 så kommer den inte att ligga kvar utan skickas till ev. returadress på paketet. Konstigt! 
  • Mortiscia80
    Litenmenhård skrev 2021-01-06 08:15:45 följande:

Jag har äntligen fått tillbaka min medicin som jag har varit utan i fyra månader. . Ville bara säga det!

Så bra! :D 
  • Litenmenhård
    Mortiscia80 skrev 2021-01-06 08:26:14 följande:
    Om den skulle hämtas ut senast 28/12 så kommer den inte att ligga kvar utan skickas till ev. returadress på paketet. Konstigt! 
    Jo, jag vet. Jag ska ändå gå ner och kolla sen för jag fick avin igår, nämligen.
  • Mortiscia80
    Disa35 skrev 2021-01-06 07:59:09 följande:
    Eller hur, bara slänga känns väldigt fel (risken är väl att man proppar hemmet fullt med bra-att-ha-saker).

Nu har jag börjat ändra mig, Vimle ser också fin ut och den finns utan bäddel, så man slipper få hela huset fullt med bäddsoffor
    Ja jag är lite hamster på det sättet.... x)

Ja men den var ju snygg :D Och har armstöd haha! Smidig att bädda ut också som det ser ut i videon :) Tittade på 2-sitsaren.
Svar på tråden Här är vi alla vänner.