Här är vi alla vänner.
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Förresten, är det någon i tråden som har någon bra idé om vad man gör med en lekhage i trä från Polen? Den var fallfärdig redan när den köptes och nu har sonen brutit sig ur den x antal gånger, så den går inte att sälja.
Förresten, är det någon i tråden som har någon bra idé om vad man gör med en lekhage i trä från Polen? Den var fallfärdig redan när den köptes och nu har sonen brutit sig ur den x antal gånger, så den går inte att sälja.
Jag har sett personer som tagit sidorna från gamla spjälsängar och använder som torkställning. Nåt sånt kanske
Vilken bra idé, tack! Och så kanske man kan ha de breda delarba som golv i insektshotell
Hade tänkt knyta vevling också, men det måste knytas.
Det kan vara en bra tillfällig lösning om ni har behovet av extra sängplats! När man har små barn skaffar man inte bästa sofforna :) Vi har en i fuskläder från Ikea, lätt att torka av och väldigt tålig, men den är ändå tänkt för långtidsbruk.
Finns det materialet fortfarande? :D Soffan är ca fem år gammal men har hittills hållit bra, man kanske har kommit på bättre fuskläder nu för skye har jag bara dåliga minnen av :s
Den ser smidig ut! Jag skulle nog sakna armstöd däremot.
Jag ska vara med i Göteborgs kortfilmsfestival. Det kommer bli grymt, fast jag har inga illusioner på att ta hem några priser, men det är kul att bara få vara med.
.
Jag somnade visst en stund. :s.
Mommy!