• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Litenmenhård
    Mortiscia80 skrev 2021-01-06 08:26:27 följande:
    Så bra! :D 
    Jo, så nu är allt lugnt igen. . Kanske humöret kan stabilisera sig lite med. . Just nu är jag lite känslig, känner jag.
  • Litenmenhård

Lyssnar på värsta gangsterrappen.

• Litenmenhård
    Litenmenhård skrev 2021-01-06 08:35:50 följande:

Lyssnar på värsta gangsterrappen.

Nej, det blev fel, haha.
  • Litenmenhård

Nu blev det rätt!
  • Litenmenhård

BBL ,jao!

• Disa35
    Mortiscia80 skrev 2021-01-06 08:28:28 följande:

Ja jag är lite hamster på det sättet.... x)

Ja men den var ju snygg :D Och har armstöd haha! Smidig att bädda ut också som det ser ut i videon :) Tittade på 2-sitsaren.

Den ser jättebra ut, finns i flera färger också. Tyg visserligen, men det borde man kunna ta av och tvätta i maskin.
  • Mortiscia80
    Disa35 skrev 2021-01-06 09:42:19 följande:
    Den ser jättebra ut, finns i flera färger också. Tyg visserligen, men det borde man kunna ta av och tvätta i maskin.
    Ja det brukar man kunna om det är tyg, iaf från Ikea :) Jo men det kan bli ett bra val!
  • Disa35
    Mortiscia80 skrev 2021-01-06 09:57:22 följande:

Ja det brukar man kunna om det är tyg, iaf från Ikea :) Jo men det kan bli ett bra val!

Ikea är guld. Minns inte om jag berättade det, men vi köpte två multiramar till svärisarna på Jysk och lät skriva ut foton på grabben. Rameländet gick bara att hänga på ett håll, det var riktigt glas, man var tvungen att ta bort hela baksidan för att sätta in en bild och jag sa säkert tio gånger: "Alltså, om det här hade varit Ikea..."
  • Mortiscia80
    Disa35 skrev 2021-01-06 10:15:53 följande:
    Ikea är guld. Minns inte om jag berättade det, men vi köpte två multiramar till svärisarna på Jysk och lät skriva ut foton på grabben. Rameländet gick bara att hänga på ett håll, det var riktigt glas, man var tvungen att ta bort hela baksidan för att sätta in en bild och jag sa säkert tio gånger: "Alltså, om det här hade varit Ikea..."
    Haha nej den har jag missat :D Vi köpte en sån där multiram, Växbo heter den. Fortfarande tom men hänger åtminstone på väggen.... Skriva ut foton blir en annan gång, kanske i år till och med.
  • Disa35
    Mortiscia80 skrev 2021-01-06 11:35:38 följande:

Haha nej den har jag missat :D Vi köpte en sån där multiram, Växbo heter den. Fortfarande tom men hänger åtminstone på väggen.... Skriva ut foton blir en annan gång, kanske i år till och med.

Låter som Ikearamen vi har här hemma; åtta småramar som sitter ihop.

Gubben tyckte förresten att nu kan vi ha balkonglådor, och visst kan vi det, men då får det nog bli penséer eller så. Går inte att odla t ex tomater, för mycket trafik och avgaser
Svar på tråden Här är vi alla vänner.