• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Litenmenhård

Like a glove. Alrighty then.

• Litenmenhård

Jag har nog lite storhetsvansinne, tror jag. Det känns som att jag kan ta över världen med mitt skrivande. 

• Litenmenhård

F*n vad folk är taskiga på FL! Tur då att jag har denna tråden. Tack för att ni är så snälla och håller god ton! .

• Disa35
    Litenmenhård skrev 2021-01-08 18:07:08 följande:

Kan man få svamp i örat? Det kliar så förbannat!

Det kan man säkert, men jag skulle prova ordentlig rengöring med natriumklorid först (finns att köpa på apoteket).
    Litenmenhård skrev 2021-01-09 08:45:48 följande:

F*n vad folk är taskiga på FL! Tur då att jag har denna tråden. Tack för att ni är så snälla och håller god ton! .

Vi försöker. Är det något särskilt du tänker på ang FL?
  • Disa35
    Mortiscia80 skrev 2021-01-08 20:31:07 följande:

Ja när det gäller restriktioner kan man inte gömma sig bakom undanflykter. Antingen var det något livsnödvändigt eller inte, och så måste man ställa sig frågan om man inte hade kunnat lösa det på något annat sätt.

Jaha, var det så illa minsann x) Jag trodde att han bara hade åkt som vanligt. Det var ju ett annat högdjur också som rest utomlands flera gånger (!) nu under corona, och ytterligare en (kvinna) som hade beklagat sig över Löfvéns shopping satt minsann i något sydligt varmt land när hon fick ur sig de inte så väl valda orden. Glashus osv.

Jo, glashus och flyttblock och så.

Och den här nya lagen; den missar målet med en halvmil, tillsynen läggs ut på en av de segaste myndigheterna i landet och nu kommer det garanterat att tjafsas i minst ett halvår om vad "för många" innebär - för ingen har, såvitt jag kan förstå, kommit på tanken att utgå från det underlag som redan finns, dvs räddningstjänstens maxantal som finns i varenda offentlig lokal.
  • Litenmenhård
    Disa35 skrev 2021-01-09 11:24:58 följande:
    Det kan man säkert, men jag skulle prova ordentlig rengöring med natriumklorid först (finns att köpa på apoteket).
    Litenmenhård skrev 2021-01-09 08:45:48 följande:

Vi försöker. Är det något särskilt du tänker på ang FL?
    Ok, tack! .

Jag har startat en ny tråd där jag frågar hur pk du är och jag fick ett tyket inlägg.
  • Disa35
    Litenmenhård skrev 2021-01-09 12:21:36 följande:

Ok, tack! .

Jag har startat en ny tråd där jag frågar hur pk du är och jag fick ett tyket inlägg.

Varsågod. Det kan finnas butiksbiträden som inte vet vad natriumklorid är, men då kan du säga att det används bl a för rengörning av kontaktlinser.

OK, då är jag med.
  • Litenmenhård
    Disa35 skrev 2021-01-09 12:34:10 följande:
    Varsågod. Det kan finnas butiksbiträden som inte vet vad natriumklorid är, men då kan du säga att det används bl a för rengörning av kontaktlinser.

OK, då är jag med.
    Ok. Ska kolla det. Tack!
  • Disa35

Kan trådens eminenta deltagare tänka sig att bidra med egna synpunkter i en sak?

• Litenmenhård
    Disa35 skrev 2021-01-09 13:42:06 följande:

Kan trådens eminenta deltagare tänka sig att bidra med egna synpunkter i en sak?

Absolut! .
Svar på tråden Här är vi alla vänner.