Här är vi alla vänner.
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Like a glove. Alrighty then.
Jag har nog lite storhetsvansinne, tror jag. Det känns som att jag kan ta över världen med mitt skrivande.
F*n vad folk är taskiga på FL! Tur då att jag har denna tråden. Tack för att ni är så snälla och håller god ton!
.
Kan man få svamp i örat? Det kliar så förbannat!
F*n vad folk är taskiga på FL! Tur då att jag har denna tråden. Tack för att ni är så snälla och håller god ton! .
Ja när det gäller restriktioner kan man inte gömma sig bakom undanflykter. Antingen var det något livsnödvändigt eller inte, och så måste man ställa sig frågan om man inte hade kunnat lösa det på något annat sätt.
Jaha, var det så illa minsann x) Jag trodde att han bara hade åkt som vanligt. Det var ju ett annat högdjur också som rest utomlands flera gånger (!) nu under corona, och ytterligare en (kvinna) som hade beklagat sig över Löfvéns shopping satt minsann i något sydligt varmt land när hon fick ur sig de inte så väl valda orden. Glashus osv.
F*n vad folk är taskiga på FL! Tur då att jag har denna tråden. Tack för att ni är så snälla och håller god ton! .
Ok, tack! .
Jag har startat en ny tråd där jag frågar hur pk du är och jag fick ett tyket inlägg.
Kan trådens eminenta deltagare tänka sig att bidra med egna synpunkter i en sak?
Kan trådens eminenta deltagare tänka sig att bidra med egna synpunkter i en sak?