Här är vi alla vänner.
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Absolut! .
Fick för mig igår att vi skulle skaffa katt, gärna en klok herre i medelåldern, så sonen får lära sig detta med hur man behandlar djur.
Kollade ett par katthärbärgen och blev omedelbart förälskad i minst fem missar
Vi måste nog vänta ett tag, men vad tycker ni?
Det är jättebra att köpa från katthem tycker jag, de behöver ju verkligen nya hem. En sak som är lite knepig med katt är om man vill resa. Vår katt har verkligen sitt revir hemma och blir väldigt orolig om han behöver vara på tex. kattpensionat för att vi ska resa bort. Jag tror inte det går att låta honom bo så mer.
Det är väl bra att han lär sig från tidig ålder, tänker jag. .
Det förstår jag, men vi har svärmor, vänner och bekanta som kan se till katten hemma hos oss. Det blir ju då en innekatt, men jag har hört både veterinärer och Jackson Galaxy säga att det är helt okej så länge man "kattifierar" hemmet, dvs ordnar med gömställen, klätterhyllor, flera vattenskålar, osv. Och leker med den så klart, så att den får stimulans.
Jag fryser...
Jag satt och tänkte på en grej förut. När det kommer in nya i tråden så känns det som att jag skrämmer bort dem.
. Jag blir bara så glad när jag ser ett nytt ansikte. Lite som en hund faktiskt.