Här är vi alla vänner.
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Gjorde en gigantisk lista med böcker igår, eh... morse.... till en bok-tråd här på familjeliv. Gick och lade mig vid 7 när jag kände mig klar. 30 minuter inser jag att jag tänkt helt fel och måste börja om.....
Inte ärtskott, men som liten gick man och nalla späda späda ärtskidor, och morsan sprang och jaga en att sluta äta upp dom ;)
Men ändå slutade det med att vi inte hann äta upp allt.
Jo, ny, men blev bara intresserad av chilin, och droppa lite om det :)
Jag har gått andra vägen, och sätter en och en i en liten plastmugg.
Cayenne är den snabb, medel eller trög på att växa och ge frukt, gissar på snabb.
Funderat på den många ggr och göra sen en egen tabasco, men den tummen har suttit fast i 10-15 år :p
För mig i år blir det nog jalapeño främst, sen en till plus tomatillon.
Salsa verde med tomatillo var grymt gott som tillbehör på mexikanska tacos och friterande tortillas med potatis.
I sig inte så lika god dock, vet inte varför den blev så mycket bättre med mat.
Kanske kan vara för att det saknas egentligen nått i salsan egentligen, spelar mindre roll.
Gott och som chipsdipp också, har en omgång till i frysen, msåte ätas snart.
Ja och nej, har en Kyocera som är galet jobbig att få igång med drivrutinerna, fast man använder samma drivrutiner varje gång.(efter ominstallation)
Skrivare kan ibland ha eget liv har jag lärt mig, men kanske är bättre idag med de nyare.
Inte ärtskott, men som liten gick man och nalla späda späda ärtskidor, och morsan sprang och jaga en att sluta äta upp dom ;)
Jo, ny, men blev bara intresserad av chilin, och droppa lite om det :)
Jag har gått andra vägen, och sätter en och en i en liten plastmugg.
Cayenne är den snabb, medel eller trög på att växa och ge frukt, gissar på snabb.
Funderat på den många ggr och göra sen en egen tabasco, men den tummen har suttit fast i 10-15 år :p
För mig i år blir det nog jalapeño främst, sen en till plus tomatillon.
Salsa verde med tomatillo var grymt gott som tillbehör på mexikanska tacos och friterande tortillas med potatis.
I sig inte så lika god dock, vet inte varför den blev så mycket bättre med mat.
Kanske kan vara för att det saknas egentligen nått i salsan egentligen, spelar mindre roll.
Gott och som chipsdipp också, har en omgång till i frysen, msåte ätas snart.
Ja och nej, har en Kyocera som är galet jobbig att få igång med drivrutinerna, fast man använder samma drivrutiner varje gång.(efter ominstallation)
Skrivare kan ibland ha eget liv har jag lärt mig, men kanske är bättre idag med de nyare.
Nej, jag har inget mer att tillföra. Jag återkommer en annan dag.
Nej, jag har inget mer att tillföra. Jag återkommer en annan dag.
Drivrutiner till skrivare är hemska ibland.
Och jo, det blir nog bara ett gästspel.
Och tack!
Hehe, det lustiga var att en del blev vansinniga att man tog äpplen, sen på hösten låg alla på backen och ruttna upp ändå.
Verkligen konstigt.
Hade en annan morsan aldrig blev arg på en, det var när man rykte upp gallrings morötterna.(Om man nu inte trampa runt i morötter då såklart ;) )
Det är dom godaste morötterna du någonsin kan hitta, små späda, drog dom i gräset några gånger, en tugga och sen extremt smakrika.
Morsan satte nog alldeles för många på kort sträcka, eller så ville hon ha det så, aldrig frågat faktiskt.
Men än idag så får jag såna i en vinägrett hos dom, men korv typ onsala i, så kanske därför hon sår så tätt.
Ska faan fråga nästa gång jag kommer ihåg och varför den överdriften.
Vad hitta du på för tokigt fel då?
Älskar själv och dela med mig av idiotier man gör, kanske värre än det då ibland.
En är när jag hade grillat tonfisk, skulle bara ta ur det ur halstret, tog ut en uppläggningstallrik i skåpet och med tonfisken i halstret i andra.
Låsningen på halstret gick upp, och alla fyra bitarna trillade ned i diskvattnet då öppningen var nedåt 
Bara skölja av krydda om och grilla på igen, men blev genomtillagade 
Visst det var gott ändå, men smakade ju inte alls som tänkt.
Vad hitta du på för tokigt fel då?
Älskar själv och dela med mig av idiotier man gör, kanske värre än det då ibland.
En är när jag hade grillat tonfisk, skulle bara ta ur det ur halstret, tog ut en uppläggningstallrik i skåpet och med tonfisken i halstret i andra.
Låsningen på halstret gick upp, och alla fyra bitarna trillade ned i diskvattnet då öppningen var nedåt 
Bara skölja av krydda om och grilla på igen, men blev genomtillagade 
Visst det var gott ändå, men smakade ju inte alls som tänkt.
Hehe, det lustiga var att en del blev vansinniga att man tog äpplen, sen på hösten låg alla på backen och ruttna upp ändå.
Verkligen konstigt.
Hade en annan morsan aldrig blev arg på en, det var när man rykte upp gallrings morötterna.(Om man nu inte trampa runt i morötter då såklart ;) )
Det är dom godaste morötterna du någonsin kan hitta, små späda, drog dom i gräset några gånger, en tugga och sen extremt smakrika.
Morsan satte nog alldeles för många på kort sträcka, eller så ville hon ha det så, aldrig frågat faktiskt.
Men än idag så får jag såna i en vinägrett hos dom, men korv typ onsala i, så kanske därför hon sår så tätt.
Ska faan fråga nästa gång jag kommer ihåg och varför den överdriften.