Här är vi alla vänner.
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
"Yeah, straight from the top of my dome. As I rock a rock a rock a microphone". 'Ylar*.
Jag har gått igenom 2 GB. Har slängt 7 MB (har slängt 447 filer) Jag har 16,4 GB kvar att gå igenom. om någon är intresserad...
Jag har gått igenom 2 GB. Har slängt 7 MB (har slängt 447 filer) Jag har 16,4 GB kvar att gå igenom. om någon är intresserad...
Tack! . Fast de 16,4 GB jag ska gå igenom kommer gå ganska fort i och med att det mesta i den mappen har jag redan.
Haha, hur kom det sig?
Har sett en dryg kvart av dokumentären "Palmemördaren" på SVT, och är nu mer övertygad än någonsin om att Stig Engström är fel man.
Föreslog en gång för gubben att vi skulle ange svärfar, för om vi fick honom dömd - smal sak i den här historien - så kunde vi köpa ett fint sommarhus
Har sett en dryg kvart av dokumentären "Palmemördaren" på SVT, och är nu mer övertygad än någonsin om att Stig Engström är fel man.
Föreslog en gång för gubben att vi skulle ange svärfar, för om vi fick honom dömd - smal sak i den här historien - så kunde vi köpa ett fint sommarhus ![]()
Ojdå. Fick du något svar?
Intressant! :) Det har tisslats om att de kanske ska fortsätta utredningen ändå.