Johannus skrev 2020-04-05 21:28:22 följande:
I närheten säkert, men det lät som hon tjejen är kändis redan eftersom hon sa i klippet nåt åt det hållet.
Killen från Motala Finsk påbrå
Tredje personen sa inget....
Tjejen är Clara Henry som är en av Sveriges mest populära youtubers och även sysslar med annat och bla. har jag för mig vart programledare för Mello.
På Flashback skrev nån att snubben i hatt skulle ha vart med i Sveriges mästerkock men det har jag inget minne av.
Johannus skrev 2020-04-05 21:33:31 följande:
Gillar inte Mattias i lag syd.
Han är lite jobbig och dryg.
Johannus skrev 2020-04-05 21:41:39 följande:
Nina är dryg och det är nog för att hon och Raymond har ett förhållande i programmet utan att någon annan vet. (trist nog har det stått om detta i FB) Så hon slåss ju för att få komma i samma lag som han är i.
Ja hon är dryg.
Tyckte Nina va rätt ok fram tills mega-sveket mot egna laget i gårdagens avsnitt. Inget vidare det där.

Johannus skrev 2020-04-05 21:46:18 följande:
Har du märkt att det var Nina som inte ville att Raymond hamnade i lag Nord?
Nu i kväll vara det bara Nina som satte en 9 på Raymond och det andra en 1:a
Och ändå är det Raymond som får byta till Syd...

Johannus skrev 2020-04-05 21:51:53 följande:
Voj fan inte han ?.Hade sett Raymond åka.
Han hade nog åkt om han inte fått byta lag.
Johannus skrev 2020-04-05 21:58:04 följande:
Skönt att Hasse är ute, men trist att Raymond hamna i lag syd igen....
Ja, verkligen. Stackars Katarina! :/
Johannus skrev 2020-04-05 22:00:45 följande:
Tycker Pia är duktig.
Med tanke på hon är nästan 70 år så, ja. Fantastiskt att hon slog ut Hasse.
Johannus skrev 2020-04-05 22:03:53 följande:
Ja dem är svaga, men nu kanske det andra får komma fram som inte skryter om sin styrka i laget.
Kommer att bli fruktansvärt jobbigt i lag syd med Raymond som kommer att dra hus i helsike. Kommer att bli trist att titta på tjaffs och bråk elaka kommentarer och sånt. Lag medlemmarna kommer att förstå att det var Nina som ville ha tillbaka Raymond. Hoppas båda åker ut på örådet.
Ja, kommer nog bli rejält tjafsigt nu. Jag hoppas Raymond, Nina och Fabian åker ut.

Johannus skrev 2020-04-05 23:06:31 följande:
Heter han Fabian han som var med Nina och valde?. Han ville ha Ragnar över till deras lag och det andra med, men Nina fick som hon ville (kanske hade hon förklarat sina känslor för Fabian om (Raymond) och det fick bli som Nina ville, men det kommer att bli bråk i lag syd det kan man räkna med. Lag syd hade haft bättre om dem valt nån av det två andra som vile byta lag om dem tänkt efter.
Svekfullt och idiotiskt av Nina och Fabian. :/