Bim Maj 2020
Idag kom mensen och med mina långa cykler innebär det bim i Maj, hoppas detta blir vår månad!
Bim
3/5 Majja92
Idag kom mensen och med mina långa cykler innebär det bim i Maj, hoppas detta blir vår månad!
Bim
3/5 Majja92
Tänkte kanske ta ett redan idag! Och i morgon...hahaha!
Så här såg mitt test ut igår på eftermiddagen, äl+11, ett testa tidigt på 10 mlu dock. Bim idag tror jag (ganska kort luteal). Vågar man ta ett digitalt i eftermiddag?!
Mitt var nog nästan svagare än ditt men fick gravid 1-2 nu på ej morgonurin!
Kunde inte hålla mig! Skakar fortfarande, heeeelt galet fantastiskt!! En januaribebis förhoppningsvis!
Kunde inte hålla mig! Skakar fortfarande, heeeelt galet fantastiskt!! En januaribebis förhoppningsvis!
Så här såg mitt test ut igår på eftermiddagen, äl+11, ett testa tidigt på 10 mlu dock. Bim idag tror jag (ganska kort luteal). Vågar man ta ett digitalt i eftermiddag?!
Tack gulliga ni
nu vill jag fler som får gravid på digitalt 
Grattis till alla som plussat! Jag blir så sjukt pepp på att testa själv men jag är bara ÄL+8 idag. Ska testa tidigt med morgonurin imorn, men jag vill sååå gärna testa redan idag. Är så sjukt rastlös.
Men alltså GRATTIS!! :D