Bim Maj 2020
Idag kom mensen och med mina långa cykler innebär det bim i Maj, hoppas detta blir vår månad!
Bim
3/5 Majja92
Idag kom mensen och med mina långa cykler innebär det bim i Maj, hoppas detta blir vår månad!
Bim
3/5 Majja92
Skrev fel, det är testa ofta stickor från RFSU :)
Nån annan som har BIM 21 maj? När kan man testa tidigast och var kan man köpa tester som mäter bäst tidigt?
Jag testar nog på torsdag, då är det BIM -4 och ett testa tidigt borde ge resultat då. Jag känner inte direkt heller något, precis som du, och ökade flytningarna verkar saknas idag. De lilla andra symptom som jag har är så otroligt små att det är snarare rent önsketänkade som får hjärnan att spela spratt på en tror jag.
Du känner din kropp bäst själv såklart så jag ska inte säga åt dig att hålla fast vid hoppet, men jag håller tummarna för dig! Om inte denna cykel så nästa.
Tog ett vanligt test imorse, och det var supernegativt! Så det är nog kört, börjar känna pms nu också
Jag har Bim 17/5, är det för tidigt att testa imorgon? Har Rfsu testa tidigt stickor:)
Åh spännande! Kan ändå stämma, inte omöjligt! Jag börjar testa alldeles för tidigt och har deppat i två dagar..men så kom mitt svaga idag på två stickor...så hoppet har ju väckts nu och jag längtar till att kunna testa i morgon igen. Men så tidigt än så är rädd att det ska släppa och vara en kemisk graviditet...usch så svårt. Håller tummarna att ditt är riktigt och blir starkare i morgon!
Jag försöker bli gravid, vad tror ni chanserna är, jag hade starkt ägglossningstest från torsdag och ännu starkare test på fredag, i förra veckan..
Min kille kom i mig i onsdags förra veckan sent på kvällen, och på fredagskväll...
Bim är tidigast på söndag som är dag 24 i menscykeln, har fått mens på dag 24 senaste månaderna... redo med gravtest snart snart...