• Majja92

Bim Maj 2020

Idag kom mensen och med mina långa cykler innebär det bim i Maj, hoppas detta blir vår månad!

Bim

3/5 Majja92

• Svar på tråden Bim Maj 2020
  • Maramba
    Nykär15 skrev 2020-05-13 07:09:18 följande:

Dagens test! Tycker nog det är starkare?!

Jag tycker också det ser starkare ut. Wow vad kul för dig!
  • Nykär15
    Maramba skrev 2020-05-13 08:16:14 följande:
    Jag tycker också det ser starkare ut. Wow vad kul för dig!
    Åhh det är helt galet och oväntat att det skulle bli nåt! Första försöket och jag e ju gammal så har trott vi kanske inte ska klara det alls. Hade utomkveds (ovetandes med spiral) i höstas och gick till v 9 innan äggledaren på höger sida sprack och jag höll på att stryka med...så hoppet med en äggledare har ju inte känts så positivt! Jag är MER än tacksam Hjärta snälla kotte stanna!
  • Mikkans
    Nykär15 skrev 2020-05-13 07:48:55 följande:

Ja kolla!! Spännande nu! Är så nervös att mötas av svagare test...dagarna segar sig fram när man vill se utveckling!

Jag med! Men hoppas på starkare för oss båda!
  • Vemvetintejag
    mzl93 skrev 2020-05-12 20:00:58 följande:

Jag vet. Har varit jättetrött idag trots bra sömn inatt och inbillar mig direkt att det kan vara gravidsymptom samtidigt som jag vet att det inte är det. Jag är inte gravid, bara att fatta liksom :(

Ja men samma, mådde så sjukt illa imorse och nu börjar det avta. Man kan ju inte låta bli att tänka på symtom!
  • Nykär15
    Vemvetintejag skrev 2020-05-13 08:42:48 följande:
    Ja men samma, mådde så sjukt illa imorse och nu börjar det avta. Man kan ju inte låta bli att tänka på symtom!
    Jag har mått sjukt illa sedan 6 dagar, har aldrig hänt innan BIM innan, till och med fått ta tablett! Och nu med tanke på positivt test så var det nog från att ägget fäste in.
  • Vemvetintejag
    Nykär15 skrev 2020-05-13 08:51:14 följande:

Jag har mått sjukt illa sedan 6 dagar, har aldrig hänt innan BIM innan, till och med fått ta tablett! Och nu med tanke på positivt test så var det nog från att ägget fäste in.

Haha, ge mig inte hopp! Jag mår illa ibland på morgonen. Men idag var lite extra bara :)
  • fruitloop
    Nykär15 skrev 2020-05-13 07:08:38 följande:

Åh nej! Hoppas bara det var för utspädd urin igår...och att testet idag blir bästa presenten man kan få!!

Tyvärr ser det väldigt blankt ut för mig idag :( så blev ingen fin morgonpresent. Men inga mer spottings, så hoppas det var en nidblödning!! Äl+9 idag, så det är definitivt inte kört än!

Ser att ditt är ännu starkare idag! :) såå kul!! <3
  • Mikkans
    Mikkans skrev 2020-05-13 08:39:13 följande:

Jag med! Men hoppas på starkare för oss båda!

Ja! Har du tagit digitalt?:)
  • Mikkans
    Nykär15 skrev 2020-05-13 07:48:55 följande:

Ja kolla!! Spännande nu! Är så nervös att mötas av svagare test...dagarna segar sig fram när man vill se utveckling!

Har du tagit digitalt?:)
  • Nykär15
    fruitloop skrev 2020-05-13 09:18:43 följande:
    Tyvärr ser det väldigt blankt ut för mig idag :( så blev ingen fin morgonpresent. Men inga mer spottings, så hoppas det var en nidblödning!! Äl+9 idag, så det är definitivt inte kört än!

Ser att ditt är ännu starkare idag! :) såå kul!! <3
    Nej kört för dig är det absolut inte! Håller tummarna Glad

Ja det känns lovande...längtar tills jag vågar mig på digitalt, då blir det så svart på vitt om det säger gravid!