Bim Maj 2020
Idag kom mensen och med mina långa cykler innebär det bim i Maj, hoppas detta blir vår månad!
Bim
3/5 Majja92
Idag kom mensen och med mina långa cykler innebär det bim i Maj, hoppas detta blir vår månad!
Bim
3/5 Majja92
Börjar tappa hoppet. Jag som var så himla säker igår och imorse. Men testet i eftermiddags var blankt, och nu på kvällen kom spottings (som jag brukar få några dagar innan mens, ialf sen senaste graviditeten).
Tar ett test imorgon och hoppas så innerligt att jag får väcka sambon med en underbar födelsedagspresent. Men chansen ser liten ut just nu...
Någon som vet om ens mens uteblir en månad, kan man ändå få sin ÄL den månaden?
CD 38 för mig utan mens och fortsatt negativa tester!
Funderar på att köpa testa tidigt test imorgon. Vilket märke skulle ni rekommendera? (Måste gå att köpa i affär, orkar inte vänta på leverans) är alltså bim-4 imorgon och vill ha ett test som kan mäta så tidigt :)
Ursäkta det sena svaret. Gick på nattskiftet igår så varit lite utslagen :D
Oj ja det var oregelbundet. Du kan ta kontakt med vården när du har en oregelbunden cykeln eftersom det kan finnas något bakomliggande, men svårt att veta när man får tid hos dem i rådande situation.
Personligen så gillar jag RFSUs ÄL-test bäst, jag gillar att följa min stegring enkelt. Clearblues använde jag ett tag, men det blev lite mycket pengar på dem eftersom vi är på vår 13:de månad nu så jag valde att sluta med dem. :)
Jag brukar få ÄL normalt på CD14-17 så jag brukar börja testa med ÄL-stickor på CD10-11 och fortsätter några dagar efter maxutslag för att vara säker. Mitt sekret är något jag följer i kombination med ÄL-stickorna.
Hmm ja min app gör så med. Jag har NC men även om jag loggar mina positiva test så flyttar den ÄL till en annan dag där jag haft negativt test ändå trots att jag haft en markant tempökning vid positivt. Men jag försöker bara använda appen mer som stöd :)
Åhh Äggvita, det är bra :)
Hur går det för dig?
Börjar tappa hoppet. Jag som var så himla säker igår och imorse. Men testet i eftermiddags var blankt, och nu på kvällen kom spottings (som jag brukar få några dagar innan mens, ialf sen senaste graviditeten).
Tar ett test imorgon och hoppas så innerligt att jag får väcka sambon med en underbar födelsedagspresent. Men chansen ser liten ut just nu...
Dagens test! Tycker nog det är starkare?!

Då är det inte bara jag iaf!
Jag vet faktiskt inte märke men inte omöjligt att det är testlagrets. Har fått dem av en vän som inte behövde längre. :)
Dagens test! Tycker nog det är starkare?!