• Majja92

Bim Maj 2020

Idag kom mensen och med mina långa cykler innebär det bim i Maj, hoppas detta blir vår månad!

Bim

3/5 Majja92

• Svar på tråden Bim Maj 2020
  • Nykär15
    Tildasafira skrev 2020-05-26 09:20:19 följande:

Iofs inte testat sen i lördags heller

Jag tror det är nåt där!

Men gillar inte cb, tycker det är enklare se på sticka!

Kan visa hur mitt svaga såg ut som gav gravid 1-2 på digitalt på ÄL+12:

• Fröken92
    Tildasafira skrev 2020-05-26 09:45:56 följande:
    Wow tack, håller tummarna! Ska försöka dricka mindre o ta nytt test(dricker litervis hehe).

Har väldigt konstig molvärk, som liksom sitter på ena sidan runt äggstocken o vandrar till andra sidan, drar lite i ljumsken typ. I vanliga fall vid mens får jag meat ont i ryggen. Kan detta vara ett symptom?
    Jo det låter som ett symtom! Hade så jag med, nu känner jag inget direkt men vet sen tidigare graviditet att symtom kommer och går. Så länge stickorna blir starkare är det ingen direkt fara. Jag skulle gissa att tog du ett test nu syns det betydligt mer!  
  • Rebecka 714
    Lionessa85 skrev 2020-05-26 09:18:44 följande:

Men åh tack för att du svarar!

Ja det ska bli mitt första knott. Blir 35 i år och jag vågar inte heller hoppas men jag har aldrig haft molande värk en hel vecka innan så det känns lite udda om jag får säga så. Jag har blivit gravid innan men kunde inte behålla :( pga situation så jag kan producera men det var 5 år sen, vem vet hur det är idag. 

Jag ska nog inte testa mig förens på söndag ifall jag är sen, testerna får mig lite blå så jag ska låta bli tänker jag. 

När tänkte du testa ? 

Jag känner mig typ testberoende. Kanske ska testa imorgon bitti med en billig sticka :) håller tummarna för oss :)
  • Fröken92

Jag tycker det ser positivt!

emmapa22 skrev 2020-05-26 12:17:19 följande:

V

Vad tror ni kan det bli starkare om några dagar eller är det spök streck?

• emmapa22
    Fröken92 skrev 2020-05-26 14:15:44 följande:

Jag tycker det ser positivt!

Men varför är det så tunt?!:(
  • Fröken92
    emmapa22 skrev 2020-05-26 14:18:10 följande:
    Men varför är det så tunt?!:(
    Jag tycker det ser brett men svagt ut. Testa igen om ett par dagar!
  • Tildasafira
    Nykär15 skrev 2020-05-26 11:28:10 följande:

Jag tror det är nåt där!

Men gillar inte cb, tycker det är enklare se på sticka!

Kan visa hur mitt svaga såg ut som gav gravid 1-2 på digitalt på ÄL+12:

Åh du ger mig hopp nu! Blir tokig på mina svaga plus. Sla ta ett digitalt i dagarna!
  • Tildasafira
    Fröken92 skrev 2020-05-26 11:50:12 följande:

Jo det låter som ett symtom! Hade så jag med, nu känner jag inget direkt men vet sen tidigare graviditet att symtom kommer och går. Så länge stickorna blir starkare är det ingen direkt fara. Jag skulle gissa att tog du ett test nu syns det betydligt mer!  

Spännande :D

Ska testa på torsdag när jag är ledig!