• Majja92

Bim Maj 2020

Idag kom mensen och med mina långa cykler innebär det bim i Maj, hoppas detta blir vår månad!

Bim

3/5 Majja92

• Svar på tråden Bim Maj 2020
  • Bakpotatis

Jag är helt chockad - har haft spottings i några dagar och var 100% säker på att mensen var på väg. Tog ändå ett test nu på morgonen och tycker det ser positivt ut!!! Ser ni något?? Det är bara ÄL+9 men har sån kort lutealfas att mensen var beräknad till imorgon. Har någon erfarenhet av Babyplans tidiga test? Kan det visa falskt? 

• Nykär15
    Tildasafira skrev 2020-05-26 16:13:09 följande:

Åh du ger mig hopp nu! Blir tokig på mina svaga plus. Sla ta ett digitalt i dagarna!

Ja gör det!!
    Bakpotatis skrev 2020-05-27 09:46:56 följande:

Jag är helt chockad - har haft spottings i några dagar och var 100% säker på att mensen var på väg. Tog ändå ett test nu på morgonen och tycker det ser positivt ut!!! Ser ni något?? Det är bara ÄL+9 men har sån kort lutealfas att mensen var beräknad till imorgon. Har någon erfarenhet av Babyplans tidiga test? Kan det visa falskt? 

Det ser positivt ut! Ingen erfarenhet av testet men strecket är ju rosa, grattis!
  • emmapa22

Någon som ser något? Ska vara 1 streck är clearblue early!

Så svårt att få på bild men jag tyckts skymta

• emmapa22
    emmapa22 skrev 2020-05-27 11:17:05 följande:

Någon som ser något? Ska vara 1 streck är clearblue early!

Så svårt att få på bild men jag tyckts skymta

Insåg nu när jag ladda upp bilden att upplösningen är så dålig så det syns ingenting :( ;)
  • Bakpotatis
    Nykär15 skrev 2020-05-27 10:34:14 följande:
    Ja gör det!!
    Bakpotatis skrev 2020-05-27 09:46:56 följande:

Det ser positivt ut! Ingen erfarenhet av testet men strecket är ju rosa, grattis!
    Tack! Jag hoppas verkligen på det bästa. Fick MA i mars så detta är verkligen efterlängtat... Fortfarande innan BIM så ska testa igen om några dagar för att vara säker på att det faktiskt är på riktigt
  • Nykär15
    Bakpotatis skrev 2020-05-27 13:09:58 följande:

Tack! Jag hoppas verkligen på det bästa. Fick MA i mars så detta är verkligen efterlängtat... Fortfarande innan BIM så ska testa igen om några dagar för att vara säker på att det faktiskt är på riktigt

Ja MA är skit...gått igenom både missfall, MA och utomkveds...så är orolig för min lilla kotte därinne <3
  • Bakpotatis
    Nykär15 skrev 2020-05-27 13:11:09 följande:
    Ja MA är skit...gått igenom både missfall, MA och utomkveds...så är orolig för min lilla kotte därinne <3
    Håller alla tummar och tår för att det går hela vägen den här gången för oss båda! 
  • Fnattilur
    Undrandee skrev 2020-05-27 16:09:23 följande:

Ni som beställt progesteron från Moodmama, hur lång tid tog leveransen?

Det stod datum de skulle skicka när jag beställde. Den svaga krämen skickade de igår så det ligger nog i min låda nu, inte kollat. Den starka krämen ska skickas 8 juni.