Bim Maj 2020
Idag kom mensen och med mina långa cykler innebär det bim i Maj, hoppas detta blir vår månad!
Bim
3/5 Majja92
Idag kom mensen och med mina långa cykler innebär det bim i Maj, hoppas detta blir vår månad!
Bim
3/5 Majja92
Jag är helt chockad - har haft spottings i några dagar och var 100% säker på att mensen var på väg. Tog ändå ett test nu på morgonen och tycker det ser positivt ut!!! Ser ni något?? Det är bara ÄL+9 men har sån kort lutealfas att mensen var beräknad till imorgon. Har någon erfarenhet av Babyplans tidiga test? Kan det visa falskt? 
Åh du ger mig hopp nu! Blir tokig på mina svaga plus. Sla ta ett digitalt i dagarna!
Jag är helt chockad - har haft spottings i några dagar och var 100% säker på att mensen var på väg. Tog ändå ett test nu på morgonen och tycker det ser positivt ut!!! Ser ni något?? Det är bara ÄL+9 men har sån kort lutealfas att mensen var beräknad till imorgon. Har någon erfarenhet av Babyplans tidiga test? Kan det visa falskt?
Någon som ser något? Ska vara 1 streck är clearblue early!
Så svårt att få på bild men jag tyckts skymta

Någon som ser något? Ska vara 1 streck är clearblue early!
Så svårt att få på bild men jag tyckts skymta
Tack! Jag hoppas verkligen på det bästa. Fick MA i mars så detta är verkligen efterlängtat... Fortfarande innan BIM så ska testa igen om några dagar för att vara säker på att det faktiskt är på riktigt
Ni som beställt progesteron från Moodmama, hur lång tid tog leveransen?
Ni som beställt progesteron från Moodmama, hur lång tid tog leveransen?
Hmm, känns positivt. Eller vad tror ni?!