Bim Maj 2020
Idag kom mensen och med mina långa cykler innebär det bim i Maj, hoppas detta blir vår månad!
Bim
3/5 Majja92
Idag kom mensen och med mina långa cykler innebär det bim i Maj, hoppas detta blir vår månad!
Bim
3/5 Majja92
Är bara på ÄL+7 men kunde inte hålla mig så tog ett test från testlagret imorse. Tycker mig ana ett suuupersvagt streck, så nu kan man verkligen inte tänka på nåt annat. Vill bara spola fram tiden så det går att få ett klart besked.
Det är säkert bara ett spökstreck...eller önsketänkande så man ser i syne. Har Bim om 8 dagar, 19 maj.
Är också på ÄL+7! Har du några symptom? Jag har sån mensvärk och ont i brösten just nu. Kunde inte heller hålla mig och tog ett test imorse, men visade blankt. Sist plussa jag på ÄL+9, så borde inte ens ha tagit. Men jaa, tiden går sååå himla sakta just nu!
Har du nån bild att visa på ditt streck? Är det färg i det? Jag kan ibland skymta där strecket "ska" vara, men ingen färg i. Är det färg i (alltså typ lila/rosa) så ska det inte vara spökstreck!
Är också på ÄL+7! Har du några symptom? Jag har sån mensvärk och ont i brösten just nu. Kunde inte heller hålla mig och tog ett test imorse, men visade blankt. Sist plussa jag på ÄL+9, så borde inte ens ha tagit. Men jaa, tiden går sååå himla sakta just nu!
Har du nån bild att visa på ditt streck? Är det färg i det? Jag kan ibland skymta där strecket "ska" vara, men ingen färg i. Är det färg i (alltså typ lila/rosa) så ska det inte vara spökstreck!

Kunde inte hålla mig :(
FAAAN! BIM -5 iofs. Kanske för ivrig...
Hej googlade igår och fann denna tråd.
Jag blir knäpp på att inte riktigt få svar på mina frågor när jag googlar så tänker att jag testar här och hoppas att någon kanske kan klargöra..
Jag och min sambo vill skaffa barn.
Tog ut min pinne 30jan i år. Har oregelbunden mens. 33 år. Inga barn sen innan. Aldrig varit gravid. Min sambo har barn sedan tidigare förhållande.
Förra månaden (april) hade vi sex två dagar innan ÄL och på ÄL-dagen då jag testade positivt.
När man tar ÄL-test får man ut sina 2 mest fertila dagar vilket jag förstår är dagen innan ÄL och själva dagen?
Eller när ska man 'pricka in' rätt?
När min mens sen kom flyttades ÄL-datumet fram en dag i appen.. har vi då missat ÄL trots positiv sticka?
Är ÄL den dagen efter 2 positiva svar på stickan?
Denna månad enligt appen Flow hade jag ÄL igår men stickan sa nej (testat ända sen 6 maj).
Mkt tankar som far runt. Är så rörigt tkr jag.
Vill ju pricka rätt ?
Jag skulle testa den 13 om jag var du :)
De två ggr jag varit gravid började mina bröst ömma först långt efter Bim så det var inte ett av mina tidigaste graviditetstecken :)
Kollade mitt test igen och tycker mig ana något!! Jag veet att man inte ska kolla när tiden gått ut, men kan inte hjälpa att bli lite hoppfull ändå! Speciellt med alla symptom jag har just nu =)

Jag har varit gravid en gång förut vilket tyvärr slutade i missfall. Då var mitt enda tecken innan bim ömmande bröst och jag tror att kaffet slutade smaka gott så tidigt också. Jag håller tummarna och ska försöka hålla mig till den 13e!
Nu tror jag mensen kom, fortfarande rosa och inga kramper men ökar nog på under dagen. Får lämna er och hoppas på nästa månad :( lycka till alla som är kvar <3