• Majja92

Bim Maj 2020

Idag kom mensen och med mina långa cykler innebär det bim i Maj, hoppas detta blir vår månad!

Bim

3/5 Majja92

• Svar på tråden Bim Maj 2020
  • Nykär15
    fruitloop skrev 2020-05-12 08:27:07 följande:
    Samma här. Tog ett till test igår kväll som också visa en skugga, men idag ser det blankt ut, men jag kan också antyda något - men mindre än igår :(

Men jag ser någon antydan på ditt test! Om man vinklar skärmen lite! :) 

Minns att jag var med om liknande förra graviditeten att jag fick skuggor, sen blankt dagen efter och sen tydligt positivt. Så än är inte hoppet ute! Sen är vi ju bara på äl+8, så är ju fortfarande väääldigt tidigt :)
    Så spännande, då är vi tre med svaga test som vi får se utveckling på. Jag tror att om man ser nåt så är väl nåt på gång, sen får man se om de fortsätter utvecklas eller om det kanske inte fäster in som det ska...så jobbigt att vänta och fundera...
  • Maramba
    Nykär15 skrev 2020-05-12 08:25:32 följande:

Syns säkert inget men det bjuder jag på isf!

Ja något är det som syns där i alla fall! :)

Är det ett vanligt eller testa tidigt? :)
  • Nykär15
    Maramba skrev 2020-05-12 08:38:40 följande:

Ja något är det som syns där i alla fall! :)

Är det ett vanligt eller testa tidigt? :)

Åhh jag hoppas så innerligt! Nej det mäter från 25....

Här är en annan bild.

• fruitloop
    Nykär15 skrev 2020-05-12 08:41:29 följande:

Här är en annan bild.

Jaa jag ser!! :D Spännande att vi tre anar streck! Jag tror också att det betyder att något är där. Har tagit en del test under åren och har bara fått antydan när det visat sig att jag är gravid :) Så jag är positivt till våra antydningar! 
  • Nykär15
    fruitloop skrev 2020-05-12 08:50:46 följande:

Jaa jag ser!! :D Spännande att vi tre anar streck! Jag tror också att det betyder att något är där. Har tagit en del test under åren och har bara fått antydan när det visat sig att jag är gravid :) Så jag är positivt till våra antydningar! 

Ja så har det varit för mig...ändå vart gravid 6 ggr innan då har blivit några test genom åren haha!! Håller tummarna för oss nu!

När testar du igen? Jag funderar på i em/kväll...
  • mzl93
    Vemvetintejag skrev 2020-05-12 06:16:14 följande:

Tog ett cb testa tidigt nu på morgonen, inte en tillstymmelse till streck. Har bim på lördag (tror jag). Räknar med att mensen kommer komma då jag har inte har några andra symtom heller!

Då följs vi åt, mitt icke-digitala test visar negativt. Inte en tillstymmelse till spökstreck ens. Vi kanske får februaribebisar istället :)
  • Maramba
    Nykär15 skrev 2020-05-12 08:41:29 följande:

Här är en annan bild.

Vill inte riskera att ge dig falska förhoppningar men det där ser verkligen positivt ut!! :) :)
  • Nykär15
    Maramba skrev 2020-05-12 08:53:32 följande:

Vill inte riskera att ge dig falska förhoppningar men det där ser verkligen positivt ut!! :) :)

Helt ok och jag är ju själv rädd att mina ögon luras haha! Tack för titten, hoppas så!!
  • Cykelstöld
    NiMi12 skrev 2020-05-11 17:24:36 följande:

Exakt samma här, är på äl +7

Förbereder mig också på nya tag.

Hur känns det idag för dig? Tänker du testa denna cykel?

Jag känner mig lite mer hoppfull idag, men pessimisten i mig argumenterar emot minsta hopp jag känner haha. Jag vill inte bli besviken.
  • fruitloop
    Nykär15 skrev 2020-05-12 08:52:41 följande:
    Ja så har det varit för mig...ändå vart gravid 6 ggr innan då har blivit några test genom åren haha!! Håller tummarna för oss nu!

När testar du igen? Jag funderar på i em/kväll...
    Haha, ja men då vet du definitivt! :D 

Jag testar nog i eftermiddag igen, hehe, köpte storpack med tester förut då jag vet hur jag blir Skrikandes 

Håller tummar och tår!!!
Svar på tråden Bim Maj 2020