• Anonym (Varför? *Trött*)

Trött på tjejer utan helkroppsbild

Varför saknar så många kvinnor helkroppsbild på Tinder? Det är jäkla tidskrävande att hålla på googla upp dom eller att träffa dessa.

Alla gånger har så har ingen varit smal. Även om man fortsätter att hoppas...

Varför inte spara båda tid och ge en rättvisande bild av er själva? Jag fattar det inte.

• Svar på tråden Trött på tjejer utan helkroppsbild
  • Anonym (Paulina)
    Anonym (Varför? *Trött*) skrev 2020-05-01 18:24:33 följande:

Tvärtom så föredrar de flesta kvinnor slanka män med lagom mycket muskler.

Tänk dig Brad Pitt i Fightclub

superhumanyou.net/wp-content/uploads/2019/07/Brad-Pitt-Fight-Club-Workout.jpg

Han vägde 67 kg där på 180 cm.

Shit vägde han 67 där? Hur vet du det? Min bästa vän har en man som är ca 180 cm och väger 67 kg, han är en riktigt mager speta
  • riversnroads

Ts, vad gör du den dagen du finner en kvinna som matchar dina preferenser så visar det sig att hon är ett riktigt rötägg med dåliga värderingar och allt annat negativt som inte syns på kroppen.

Det är så klart att du har rätt att ha preferenser precis som att alla andra har samma rättigheter.

Jag hoppas du finner din drömkvinna en dag!

Anonym (Paulina) skrev 2020-05-01 18:32:52 följande:
    Shit vägde han 67 där? Hur vet du det? Min bästa vän har en man som är ca 180 cm och väger 67 kg, han är en riktigt mager speta
    För dig är väl alla män under 100 kg en liten speta...
    Du verkar vara lika mycket för tunga män som jag är för lätta tjejer ;)
    riversnroads skrev 2020-05-01 18:47:28 följande:

Ts, vad gör du den dagen du finner en kvinna som matchar dina preferenser så visar det sig att hon är ett riktigt rötägg med dåliga värderingar och allt annat negativt som inte syns på kroppen.

Det är så klart att du har rätt att ha preferenser precis som att alla andra har samma rättigheter.

Jag hoppas du finner din drömkvinna en dag!

Skulle inte kunna vara tillsammans med henne då.  Det är ju mycket annat som ska stämma också naturligtvis.  Men intressen och personlighet.

Men hade nog kunnat tänka mig att ha henne som KK ... :) 
  • Anonym (Paulina)
    Anonym (Varför? *Trött*) skrev 2020-05-01 18:53:23 följande:

För dig är väl alla män under 100 kg en liten speta...

Du verkar vara lika mycket för tunga män som jag är för lätta tjejer ;)

Ja exakt, du har rätt! Jag har verkligen dragning till stora män. Har bara varit ihop med 185 cm killar som väger ca 80 och uppåt. Men anledningen till att jag skrev i denna tråd var för att jag helt håller med dig och förstår dig i att det är svårt att hitta en tjej på dejtingsidor som faktiskt visar upp den hon är utseendemässigt (kropp + ansikte) och ännu svårare att hitta en kvinna över 25 som är väldigt smal. Då får man nästan leta asiater. Jag är själv före detta smal som sakta har gått upp, ett kg för varje år sedan jag fyllde 30...det är skitjobbigt.
  • Limeblad
    Anonym (Varför? *Trött*) skrev 2020-05-01 18:24:33 följande:

Tvärtom så föredrar de flesta kvinnor slanka män med lagom mycket muskler.

Tänk dig Brad Pitt i Fightclub

superhumanyou.net/wp-content/uploads/2019/07/Brad-Pitt-Fight-Club-Workout.jpg

Han vägde 67 kg där på 180 cm.

Var har du fått det ifrån? När jag googlar hittar jag lika många svar som träffar. Vissa säger så lite som 63 kg (skulle inte tro det) andra 75 kg.

Vad har du själv för bilder? Säg inte att du är en sån med solglasögon på alla bilder...
    Anonym (Paulina) skrev 2020-05-01 19:13:37 följande:
    Ja exakt, du har rätt! Jag har verkligen dragning till stora män. Har bara varit ihop med 185 cm killar som väger ca 80 och uppåt. Men anledningen till att jag skrev i denna tråd var för att jag helt håller med dig och förstår dig i att det är svårt att hitta en tjej på dejtingsidor som faktiskt visar upp den hon är utseendemässigt (kropp + ansikte) och ännu svårare att hitta en kvinna över 25 som är väldigt smal. Då får man nästan leta asiater. Jag är själv före detta smal som sakta har gått upp, ett kg för varje år sedan jag fyllde 30...det är skitjobbigt.
    Swipar du också på tjejer på Tinder ?

Jo, du är inte ensam. Det är rätt många tjejer som har krav på att tjejen ska vara 180+ eller 185+  även om inte alla skriver det.

Har du inte ändrat din livstil lite då också ??   Man kan inte förvänta sig att hålla sig smal om man aldrig tränar, käkar godis och dricker läsk...
    Anonym (Varför? *Trött*) skrev 2020-05-01 20:30:57 följande:

Jo, du är inte ensam. Det är rätt många tjejer som har krav på att tjejen ska vara 180+ eller 185+  även om inte alla skriver det.

Har du inte ändrat din livstil lite då också ??   Man kan inte förvänta sig att hålla sig smal om man aldrig tränar, käkar godis och dricker läsk...
    Äsch, att man inte kan redigera på FL.   Menar att killen ska vara 180+.
    Limeblad skrev 2020-05-01 19:21:02 följande:
    Var har du fått det ifrån? När jag googlar hittar jag lika många svar som träffar. Vissa säger så lite som 63 kg (skulle inte tro det) andra 75 kg.

Vad har du själv för bilder? Säg inte att du är en sån med solglasögon på alla bilder...
    Sanningen ligger nog nånstans i mitten.

Man kan inte ha några extra kilon om man vill vara rippad...

Hel och halvbilder från olika platser.   Inte en enda med solglasögon faktiskt. 
    Jag får matchningar hela tiden.  Men finns inga smala tjejer här jag bor.  Eller dom finns men inte på Tinder som det verkar...
  • Anonym (Paulina)
    Anonym (Varför? *Trött*) skrev 2020-05-01 20:30:57 följande:

Nej jag är inte ute på tinder nu men jag var det för fem-sex år sedan då jag var singel. Jag hängde på olika dejtingsidor och jag reagerade på att många tjejer la upp bilder med filter och bilder tagna uppifrån i spegel. Killar gjorde likadant. Träffade min man på en dejtingsida. Det stämmer att jag ändrat livsstil och blivit mer bekväm.
Svar på tråden Trött på tjejer utan helkroppsbild