• Anonym (Varför? *Trött*)

Trött på tjejer utan helkroppsbild

Varför saknar så många kvinnor helkroppsbild på Tinder? Det är jäkla tidskrävande att hålla på googla upp dom eller att träffa dessa.

Alla gånger har så har ingen varit smal. Även om man fortsätter att hoppas...

Varför inte spara båda tid och ge en rättvisande bild av er själva? Jag fattar det inte.

• Svar på tråden Trött på tjejer utan helkroppsbild
  • riversnroads
    Anonym (Paulina) skrev 2020-05-01 15:56:55 följande:

Min man är också samma längd och vikt och inte fan är han tjock! Men hans BMI säger att han är överviktig. Han har dock mycket muskler och är byggd som ett v.

Så himla dumt bmi särskilt om du är lång och grov (muskulös).
  • nénuphar
    Anonym (Varför? *Trött*) skrev 2020-05-01 14:01:57 följande:

Vart då? Dessutom är det ju covid-19 tider... Då vill folk inte ha främlingar inpå sig.

Så du tänker tindra online i oöverskådlig framtid då eller? Är inte vitsen med Tinder att få till ett möte?
  • nénuphar
    Anonym (Varför? *Trött*) skrev 2020-05-01 14:31:31 följande:

Samma längd som Ian Somerhalder och Johnny Depp. Menar du att ingen kvinna vill ha dessa killar?

Ser du ut som dem också? Är du lika känd? Du vet det är fler parametrar i det där med attraktion än det som går att mäta och väga.
  • nénuphar
    Anonym (Hourglass) skrev 2020-05-01 15:02:53 följande:

Om Ts dessutom inte har ett attraktivt ansikte kan han ju inte dessutom se ut som en kort, tanig, spinkig sjukling i kroppen. Då MÅSTE han ju träna upp sig större för att kompensera för ansiktet. Det går ju inte att både vara kort OCH superspinkig. Din man verkar normal, både lång och stor, ger säkert ett gott, friskt intryck, förstår att du valt honom och inte en liten spinkling som Ts som är en liten mygga.

Nu är du ju ute och vevar exakt lika mycket som TS fast åt andra hållet, skinny shaming..? De flesta lyckas bilda par med någon, även de som inte följer kroppsidealen för kvinnor och män. Det är bara svårare för vissa.
    Anonym (Hourglass) skrev 2020-05-01 14:38:10 följande:
    Jag tror att eftersom du varesig har längden eller vikten på din sida, bör du endast visa ansiktet på Tinder eftersom alla tjejer, smala som tjocka väljer bort spinkiga små män utseendemässigt. Du ser svag ut när du är så tanig och benig. Det är inte attraktivt att se ut som en lite klen 15-årig pojke i kroppen, om man inte är 15 år. Det är inte tjejerna som är stora, det är du som är extremt tanig, under medel. Dessutom verkar du ha en ätstörning som gör att du tror att din spinkiga lilla taniga kropp är normalviktig. Du tror du är större än vad du är. Om du tittar på sjuka människor så har de din vikt och längd, dvs att vara så spinkig ser ut som en sjukling. Inte något attraktivt någonstans det är därför du inte får attraktiva napp på dejtingsidan. Förbättra din egen kropp först. Eftersom du inte får en match med någon attraktiv tjej beror det på att du själv inte håller måttet utseendemässigt, detmåste du förstå. Det är dig det är fel på och du som har ett stort förbättringsarbete att göra.
    Tvärtom så föredrar de flesta kvinnor slanka män med lagom mycket muskler.
    Tänk dig Brad Pitt i Fightclub
    superhumanyou.net/wp-content/uploads/2019/07/Brad-Pitt-Fight-Club-Workout.jpg

Han vägde 67 kg där på 180 cm.

Anonym (Paulina) skrev 2020-05-01 15:56:55 följande:
    Min man är också samma längd och vikt och inte fan är han tjock! Men hans BMI säger att han är överviktig. Han har dock mycket muskler och är byggd som ett v.
    Har alla på FL en partner som är bodybuilder och käkar anabola eller ? 
    riversnroads skrev 2020-05-01 16:03:52 följande:
    Så himla dumt bmi särskilt om du är lång och grov (muskulös).
    Det ligger nåt i det.  BMI stämmer inte lika bra på korta eller långa personer. För mig BMI bygger på en medellängd av 170 cm.   Dvs, för korta visar BMI för lite och tvärtom.
    Anonym (Hourglass) skrev 2020-05-01 15:02:53 följande:
    Om Ts dessutom inte har ett attraktivt ansikte kan han ju inte dessutom se ut som en kort, tanig, spinkig sjukling i kroppen. Då MÅSTE han ju träna upp sig större för att kompensera för ansiktet. Det går ju inte att både vara kort OCH superspinkig. Din man verkar normal, både lång och stor, ger säkert ett gott, friskt intryck, förstår att du valt honom och inte en liten spinkling som Ts som är en liten mygga.
    Haha, kom hit så kan jag sticka dig då ;)   Du skulle nog behöva ett rejält stick så du kan ut och springa bort dina extra kilon :D. 
    nénuphar skrev 2020-05-01 16:20:39 följande:
    Ser du ut som dem också? Är du lika känd? Du vet det är fler parametrar i det där med attraktion än det som går att mäta och väga.
    Näe,  de är snyggare och kändare förstås. 
    Men en smal tjej är väl inte för mycket att begära när jag själv är smal ?
  • Anonym (Paulina)
    Anonym (Varför? *Trött*) skrev 2020-05-01 18:25:48 följande:

Har alla på FL en partner som är bodybuilder och käkar anabola eller ? 

Nej det tror jag inte :) Jag tror att det mest är vi kroppsfixerade som dras till den här tråden! Jag är väldigt attraherad av min man just för att han, enligt mina preferenser, har en mycket sexig kropp.
Svar på tråden Trött på tjejer utan helkroppsbild