• Anonym (Tjejen)

    det gör ont att han varit med prostituerade

    Min kille som är 30+ har när han vad 25 varit med olika horor. Alltså detta äcklar mig extremt mycket och jag har försökt tänka bort det och sluta tänka på det för att det känns jobbigt.

    Jag tror aldrig han skulle göra det igen men det känns jobbigt att han gjort det.

    Han tycker även att det är okej om två människor ingår ett avtal om att de ska ha sex och att den ena betalar detta gör mig ännu mer förvirrad.

    Jag har inte riktigt vetat hans ståndpunkt i det här och detta kom fram i samband med diskussionen som är nu med Paolo Roberto.

    Vi har haft ett stort bråk om det här och att jag tycker att han är riktigt äcklig som legat med horor samt tycker att det är okej.

    Han säger att han gjorde det för upplevelsen och att det var någon han alltid ville prova och att han kunde välja den snyggaste tjejen med silikon

    Jag vet inte hur jag ska kunna komma vidare och leva med honom även om han aldrig skulle göra det igen.

    Hur ska jag komma vidare? Hur ska jag acceptera det?

  • Svar på tråden det gör ont att han varit med prostituerade
  • Anonym (Ja)
    Mimosa86 skrev 2020-05-25 14:06:40 följande:

    Jovisst, men tror du den klicken lyxprostitierade som lite kan välja själv och som kanske sätter gränser på sexet tar emot 1/10 av alla män i Sverige? Skulle acceptera vem som helst i sin kropp? Knappast. Och då faller ju hela konceptet. För sexköpare vill ju kunna betala för att få fri tillgång till kvinnan. Kunna betala bort hennes nej eller att bli ratad.

    Paulo Roberto skulle ju lätt kunnat gå till en sådan kvinna för sex. Istället valde han den fattiga som han själv förstod egentligen inte ville ha ömsesidigt sex. Då är man ute efter något helt annat. Makt och förnedring. Att sparka nedåt.


    Jag tror inte att lyxprostituerade accepterar vem som helst i sin kropp. Det är ju en av skillnaderna.

    Min poäng var att många men inte alla prostituerade är utsatta kvinnor. Det finns de som aktivt väljer yrket men då kallar sig eskortflickor istället. Sex ingår i priset vilket betyder att det är en sorts prostitution vad de än vill kalla sig.
  • Anonym (nej)
    Pope Joan II skrev 2020-05-25 08:20:47 följande:
    Så alla ska ta hand om alla? Skulle du "ge närhet" åt en homosexuell man i rullstol som ville att du skule suga av honom mot betalning?
    Nej det skulle jag inte, men jag är inte gay heller så.
    Men dom som vill det får ta hand om denne, nån likasinnad gay, men i naturen så är djur bisexuella, och inte enbart gay. Så detta gäller mest vissa människor.
    Om det vart en tjej så tänker jag att den som vill kan ta hand om henne dock! Även jag skulle kunna tänka mig att ha sex med en tjej i rullstol om jag fann henne attraktiv, och hon ville ha mig. Finns snygga människor som sitter i rullstol med. Men har aldrig tänkt så förr innan du ställde frågan nu.
    Jag tycker dock att alla förtjänar närhet ja. Vi ska ta hand om varandra i en grupp anser jag. Stammar och liknande. Men som kille skulle jag aldrig röra en homosexuell man oavsett utseende eller ålder då jag gillar tjejer och är heterosexuell, så svar nej.
  • Anonym (nej)
    Xenia skrev 2020-05-25 12:18:22 följande:

    Har det blivit för tråkigt på Flashback? Alla tycker det är ok att gå till horor och alla kvinnor som vågar kritisera är "feminazis", ingen som blir provocerad av såna inlägg där. Det är bara sådana som hatar feminister och självständiga kvinnor som använder det uttrycket "feminazis". Och bara anonymt, försök med det AFK och se.

    Den "lyckliga sexarbetaren" får väl vara glad om hon trivs så bra med sitt "arbete". Men nu är vi många som tvivlar på att hon finns.

    Det där med att feminister hatar män är något ni antifeminister och kvinnohatare kör med för att hjärntvätta folk. Så fort någon använder ordet "feminazi" så vet jag att det är någon som hatar kvinnor.

    Varför måste kvinnor dyrka män? Förtjänar alla män att dyrkas?

    Så män blir lyckliga av att någon sugar av dem, även om den som gör det som ett jobb och egentligen inte vill det? Jag kräver mer för att bli lycklig än sex, som en relation. 

    Hur många rullstolsbundna servar du med sex? Tycker du det skulle vara kul? Nej, skulle inte tro det.

    Förresten, de rullstolsbundna pratar du bara om för att blanda bort korten. Vore jag rullstolsbunden skulle jag bli förolämpad. Det är inte alla rullstolsbundna som tycker det är ok att utnyttja prostituerade. Eller som saknar relationer.

    De allra flesta kunderna är varken handikappade eller utan relationer. Tråden handlar om Paulo Roberto. Han är som bekant rätt fit och sambo har han också.

    Undrar om du bara trollar med dina hårresande åsikter här. Det är väl därför du är dubbelanonym. Trolleri trollera...


    Du har fel i att jag använder ordet feminazis för att jag hatar kvinnor. Jag tycker om kvinnor men 70% bryr sig inte om rullstolsbundna eller incels, som inte får sex ens enligt senaste omröstningen här. Tycker inte synd om dom. Jag som kille kan känna medlidande för dom. Samma med om incels är bra killar med bra personligheter, snälla, men kanske inte vart lottade med bra utseende för tjejer eller va för korta osv..
    Den lyckliga sex arbetaren finns nog, och det är världens äldsta yrke prostitition så, och måste därför vara ett naturligt yrke med. Det som är felet är nog samhället, och sociala normer om saken.
    Många radikala feminister avskyr nog män jo.. 
    Ni kan avguda vissa av oss för att vi sprider vår säd till er och tillsammans skapar vi liv. Utan oss skulle inte liv existera. Ge och ta. Vi ger. Ni tar.
    Även om det handlar om att båda ger och tar. Vi bidrar, och nej ni behöver inte dyrka alla män såklart. Dom elaka och taskiga får vi motarbeta tillsammans helt klart! Men dom bra männen får ni dyrka. Och vi dyrka dom bra kvinnorna.
    Vi blir lyckliga av att bli avsugna ja, men jag vill det av nån som vill suga av mig. Och om det vart en prostituerad hade jag valt en som ville det. Ingen ska bli tvingad till prostitution då är jag emot såklart.
    Samtidigt som jag fattar att pengar är svårt, men hon får bestämma sitt pris.
    Jag är mer emot gratis sex och kärlek, men det kanske inte växer på träd idag och hur vi lever i ett ofta kallt samhälle, och endel kalla feminister och sånt som inte vill ta hand om alla typ.. 
    Blanda inte in mig. Jag har inte valt det yrket. Dom som valt det och hjälper rullstolsbundna förtjänar respekt! Dom ger mer än vad feminiazis gör iallafall! =)
    Jaha, men nu är du inte det. Lev så några år och se om du ändrar åsikt kanske. Rullstolsbundna utnyttjar ingen! Dom får en gåva av sex isånnafall av en kvinna. Inse! Närhet kallas det. Dom kanske bara saknar närhet? Förtjänar inte alla närhet eller i form av sex? Jag tycker det. Om det är av gott uppsåt. Om det är närhet och ont eller elakt eller skadligt uppsåt förtjänar dom inte närhet kan jag tycka. Dom som utnyttjar prostituerade eller är taskiga så. Dom kan va utan.. 
    Du är nog ingen expert på alla kunder dom får. Dom tar säkert emot endel ensamma med som ni anser inte har en rättighet till sex haha. Inte som ni går och ger dom närhet.. Det gör prostituerade då. Enbart det förtjänar faktiskt att det ska va lagligt. Plus att dom hjälper rullstolsbundna! Dom är små super hjältar på det sättet tycker iallafall jag!
    Paulo hade närhet ja, men kanske ändå sakna något. Men han fick nog inte ut vad han ville av det. Jag trollar inte nej. Jag tycker såhär, men vädrar mest åsikter.
  • pyssel
    Anonym (nej) skrev 2020-05-26 01:16:35 följande:
    Nej det skulle jag inte, men jag är inte gay heller så.
    Men dom som vill det får ta hand om denne, nån likasinnad gay, men i naturen så är djur bisexuella, och inte enbart gay. Så detta gäller mest vissa människor.
    Om det vart en tjej så tänker jag att den som vill kan ta hand om henne dock! Även jag skulle kunna tänka mig att ha sex med en tjej i rullstol om jag fann henne attraktiv, och hon ville ha mig. Finns snygga människor som sitter i rullstol med. Men har aldrig tänkt så förr innan du ställde frågan nu.
    Jag tycker dock att alla förtjänar närhet ja. Vi ska ta hand om varandra i en grupp anser jag. Stammar och liknande. Men som kille skulle jag aldrig röra en homosexuell man oavsett utseende eller ålder då jag gillar tjejer och är heterosexuell, så svar nej.
    Bryr du dig plötsligt inte så mkt om de i rullstol nu? Om du var den lyckliga horan, då kunde du väl duga av honom? Det är ju bara sexarbete.
    #inteensamaldrigglömd
  • Anonym (upptilldig)
    Anonym (nej) skrev 2020-05-26 01:16:35 följande:
    Nej det skulle jag inte, men jag är inte gay heller så.
    Men dom som vill det får ta hand om denne, nån likasinnad gay, men i naturen så är djur bisexuella, och inte enbart gay. Så detta gäller mest vissa människor.
    Om det vart en tjej så tänker jag att den som vill kan ta hand om henne dock! Även jag skulle kunna tänka mig att ha sex med en tjej i rullstol om jag fann henne attraktiv, och hon ville ha mig. Finns snygga människor som sitter i rullstol med. Men har aldrig tänkt så förr innan du ställde frågan nu.
    Jag tycker dock att alla förtjänar närhet ja. Vi ska ta hand om varandra i en grupp anser jag. Stammar och liknande. Men som kille skulle jag aldrig röra en homosexuell man oavsett utseende eller ålder då jag gillar tjejer och är heterosexuell, så svar nej.
    Vad spelar det för roll att du inte är gay? Det betyder bara att du inte skulle tända på köparen och det gör inte prostituerade tjejer heller och det skiter du ju fullständigt. De skulle ju bara offra sina kroppar och välmående för dessa stackars sexlösa män. Så det kan du också göra. Ut och sälj dig till dessa stackars män nu och visa att det inte bara är bullshit.

    Prostituerade är oftast lika intresserade av sina kunder som du är av att ha sex med män så det är helt irrelevant enligt ditt argument.
  • Anonym (nej)
    Jag är mer FÖR gratis sex och kärlek, men det kanske inte växer på träd idag och hur vi lever i ett ofta kallt samhälle, och endel kalla feminister och sånt som inte vill ta hand om alla typ.. 

    Skulel det vart innan där!
  • Anonym (nej)
    Jag är mer FÖR gratis sex och kärlek, men det kanske inte växer på träd idag och hur vi lever i ett ofta kallt samhälle, och endel kalla feminister och sånt som inte vill ta hand om alla typ.. 

    Skulle det vart innan där!
  • Anonym (nej)
    pyssel skrev 2020-05-26 05:18:06 följande:
    Bryr du dig plötsligt inte så mkt om de i rullstol nu? Om du var den lyckliga horan, då kunde du väl duga av honom? Det är ju bara sexarbete.
    Jag är kille. Jag skulle ha sex med tjej då i rullstol om jag fann henne attraktiv.
    Tjejer får ta hand om killarna. Jag bryr mig om dom jo. Alla ska ha sex i princip som förtjänar det.. Folk mår bra då.
  • Anonym (nej)
    Anonym (upptilldig) skrev 2020-05-26 06:06:27 följande:
    Vad spelar det för roll att du inte är gay? Det betyder bara att du inte skulle tända på köparen och det gör inte prostituerade tjejer heller och det skiter du ju fullständigt. De skulle ju bara offra sina kroppar och välmående för dessa stackars sexlösa män. Så det kan du också göra. Ut och sälj dig till dessa stackars män nu och visa att det inte bara är bullshit.

    Prostituerade är oftast lika intresserade av sina kunder som du är av att ha sex med män så det är helt irrelevant enligt ditt argument.
    Det existerar prostituerade som väljer sina kunder och priser. Och enbart ligger med dom som dom tänder på dock.. Dom kan mycket väl tända på en snygg kille med så! Dom är tjejer dom med. Jag väljer att inte vara prostituerad, så nej blir mitt svar till dig. Du har noll kontroll över mina val, så släpp tankarna på att försöka säga något sånt till mig. Vissa kanske, men dom borde byta yrke! Det finns som som bara är tjejer, väljer dom som är snygga och får betalt på köpet.
  • pyssel
    Anonym (nej) skrev 2020-05-26 23:47:59 följande:

    Jag är kille. Jag skulle ha sex med tjej då i rullstol om jag fann henne attraktiv.

    Tjejer får ta hand om killarna. Jag bryr mig om dom jo. Alla ska ha sex i princip som förtjänar det.. Folk mår bra då.


    Utan betalning också?

    Jaså det "ska dom". Vem ska tvingas till det menar du och hur förtjänar man det? Om ingen "tänder på dom" då, vem ska då ha ansvaret? Kan inte du ha lite medkänsla och inte vara så kall och ge dem lite njutning om de är snälla, både ensamma tjejer och killar? Lite närhet liksom.
    #inteensamaldrigglömd
  • Anonym (aldrig i h-vete)
    Anonym (nej) skrev 2020-05-26 23:45:16 följande:
    Jag är mer FÖR gratis sex och kärlek, men det kanske inte växer på träd idag och hur vi lever i ett ofta kallt samhälle, och endel kalla feminister och sånt som inte vill ta hand om alla typ.. 

    Skulel det vart innan där!
    Ja, sex ska vara gratis och frivilligt. Man ska inte kunna köpa samtycke från någon som egentligen inte vill ha sex med dig om du inte betalar. Sex är ingen mänsklig rättighet. Varför tror så många (män) att de har RÄTT till sex? Att det är en rättighet man har, att få ha sex med vem man vill? Och om det inte sker frivilligt så tror man att det blir ok bara man betalar? Varför tror män att de har rätt till kvinnors kroppar? 
    Anonym (nej) skrev 2020-05-26 23:47:59 följande:
    Jag är kille. Jag skulle ha sex med tjej då i rullstol om jag fann henne attraktiv.
    Tjejer får ta hand om killarna. Jag bryr mig om dom jo. Alla ska ha sex i princip som förtjänar det.. Folk mår bra då.
    Sex är inte en mänsklig rättighet!
  • Anonym (?)
    Anonym (nej) skrev 2020-05-26 01:17:06 följande:
    Du har fel i att jag använder ordet feminazis för att jag hatar kvinnor. Jag tycker om kvinnor men 70% bryr sig inte om rullstolsbundna eller incels, som inte får sex ens enligt senaste omröstningen här. Tycker inte synd om dom. Jag som kille kan känna medlidande för dom. Samma med om incels är bra killar med bra personligheter, snälla, men kanske inte vart lottade med bra utseende för tjejer eller va för korta osv..
    Den lyckliga sex arbetaren finns nog, och det är världens äldsta yrke prostitition så, och måste därför vara ett naturligt yrke med. Det som är felet är nog samhället, och sociala normer om saken.
    Många radikala feminister avskyr nog män jo.. 
    Ni kan avguda vissa av oss för att vi sprider vår säd till er och tillsammans skapar vi liv. Utan oss skulle inte liv existera. Ge och ta. Vi ger. Ni tar.
    Även om det handlar om att båda ger och tar. Vi bidrar, och nej ni behöver inte dyrka alla män såklart. Dom elaka och taskiga får vi motarbeta tillsammans helt klart! Men dom bra männen får ni dyrka. Och vi dyrka dom bra kvinnorna.
    Vi blir lyckliga av att bli avsugna ja, men jag vill det av nån som vill suga av mig. Och om det vart en prostituerad hade jag valt en som ville det. Ingen ska bli tvingad till prostitution då är jag emot såklart.
    Samtidigt som jag fattar att pengar är svårt, men hon får bestämma sitt pris.
    Jag är mer emot gratis sex och kärlek, men det kanske inte växer på träd idag och hur vi lever i ett ofta kallt samhälle, och endel kalla feminister och sånt som inte vill ta hand om alla typ.. 
    Blanda inte in mig. Jag har inte valt det yrket. Dom som valt det och hjälper rullstolsbundna förtjänar respekt! Dom ger mer än vad feminiazis gör iallafall! =)
    Jaha, men nu är du inte det. Lev så några år och se om du ändrar åsikt kanske. Rullstolsbundna utnyttjar ingen! Dom får en gåva av sex isånnafall av en kvinna. Inse! Närhet kallas det. Dom kanske bara saknar närhet? Förtjänar inte alla närhet eller i form av sex? Jag tycker det. Om det är av gott uppsåt. Om det är närhet och ont eller elakt eller skadligt uppsåt förtjänar dom inte närhet kan jag tycka. Dom som utnyttjar prostituerade eller är taskiga så. Dom kan va utan.. 
    Du är nog ingen expert på alla kunder dom får. Dom tar säkert emot endel ensamma med som ni anser inte har en rättighet till sex haha. Inte som ni går och ger dom närhet.. Det gör prostituerade då. Enbart det förtjänar faktiskt att det ska va lagligt. Plus att dom hjälper rullstolsbundna! Dom är små super hjältar på det sättet tycker iallafall jag!
    Paulo hade närhet ja, men kanske ändå sakna något. Men han fick nog inte ut vad han ville av det. Jag trollar inte nej. Jag tycker såhär, men vädrar mest åsikter.
    STYCKESINDELNING TACK!
  • Anonym (***)
    Anonym (nej) skrev 2020-05-26 01:16:35 följande:
    Nej det skulle jag inte, men jag är inte gay heller så.
    Men dom som vill det får ta hand om denne, nån likasinnad gay, men i naturen så är djur bisexuella, och inte enbart gay. Så detta gäller mest vissa människor.
    Om det vart en tjej så tänker jag att den som vill kan ta hand om henne dock! Även jag skulle kunna tänka mig att ha sex med en tjej i rullstol om jag fann henne attraktiv, och hon ville ha mig. Finns snygga människor som sitter i rullstol med. Men har aldrig tänkt så förr innan du ställde frågan nu.
    Jag tycker dock att alla förtjänar närhet ja. Vi ska ta hand om varandra i en grupp anser jag. Stammar och liknande. Men som kille skulle jag aldrig röra en homosexuell man oavsett utseende eller ålder då jag gillar tjejer och är heterosexuell, så svar nej.
    Det är ju just det pengarna är till för, du vill inte och skulle aldrig göra det om du inte fick betalt...

    Eller tror du på allvar att de fattiga kvinnorna vill?
  • Anonym (?)
    Anonym (aldrig i h-vete) skrev 2020-05-27 08:39:19 följande:

    Ja, sex ska vara gratis och frivilligt. Man ska inte kunna köpa samtycke från någon som egentligen inte vill ha sex med dig om du inte betalar. Sex är ingen mänsklig rättighet. Varför tror så många (män) att de har RÄTT till sex? Att det är en rättighet man har, att få ha sex med vem man vill? Och om det inte sker frivilligt så tror man att det blir ok bara man betalar? Varför tror män att de har rätt till kvinnors kroppar? Sex är inte en mänsklig rättighet!


    Det var ett jäkla tjat om att sex inte är en rättighet. Varför inte? För män är sex livsviktigt.
  • Anonym (nej)
    Anonym (aldrig i h-vete) skrev 2020-05-27 08:39:19 följande:
    Ja, sex ska vara gratis och frivilligt. Man ska inte kunna köpa samtycke från någon som egentligen inte vill ha sex med dig om du inte betalar. Sex är ingen mänsklig rättighet. Varför tror så många (män) att de har RÄTT till sex? Att det är en rättighet man har, att få ha sex med vem man vill? Och om det inte sker frivilligt så tror man att det blir ok bara man betalar? Varför tror män att de har rätt till kvinnors kroppar? 
    Anonym (nej) skrev 2020-05-26 23:47:59 följande:
    Jag är kille. Jag skulle ha sex med tjej då i rullstol om jag fann henne attraktiv.
    Tjejer får ta hand om killarna. Jag bryr mig om dom jo. Alla ska ha sex i princip som förtjänar det.. Folk mår bra då.
    Sex är inte en mänsklig rättighet!
    Jo, jag kan tycka att det är en rättughet. Det är naturligt. Vi byter ordet rättighet ill naturlig del av livet, det ska ingå..
    Äta, närhet, sex, sova. Det är ett av dom basala behoven.. Äta, sex, närhet, skita och sömn. Typ så.. 
    Det är en mänslig rättighet JO, kan jag tycka. Men.. Man ska vara snälla mot varandra då och inte utnyttja eller exploatera sex. Det ska vara naturligt då.. Fint och bra så på alla sätt och vis.
    Det är en biologisk rättighet, eller nödvändighet kan du byta ordet mot. Det är en nödvändighet för lycka.. För dom flesta iallfall.. 

    Man ska kunna köpa om båda vill det. Man ska inte kunna köpa om tjejen inte vill ha sex, jag håller med. Men om hon vill och tar betalt... Typ gör en "snäll tjänst" eller så mot nån. Kör på. Mellan dom.. 

    Och släpp detta med att "köpa kroppar". Man kan omöjligt KÖPA EN KROPP. Fatta! Man köper en TJÄNST! Det ska va lagligt att köpa en tjänst om hon vill det på sina villkor.
  • Anonym (upptilldig)
    Anonym (nej) skrev 2020-05-26 23:51:09 följande:
    Det existerar prostituerade som väljer sina kunder och priser. Och enbart ligger med dom som dom tänder på dock.. Dom kan mycket väl tända på en snygg kille med så! Dom är tjejer dom med. Jag väljer att inte vara prostituerad, så nej blir mitt svar till dig. Du har noll kontroll över mina val, så släpp tankarna på att försöka säga något sånt till mig. Vissa kanske, men dom borde byta yrke! Det finns som som bara är tjejer, väljer dom som är snygga och får betalt på köpet.
    Vad spelar det för roll att de väljer sina kunder och priser? Att välja ditt pris gör inte att du mår bättre om du trodde det? Och priset kan du tekniskt sätt bestämma men som med alla marknader av varor(som kvinnors kroppar blir i den branschen) är det marknaden som bestämmer priset. Och vad bedårande att du tror att prostituerade får bilder skickade till sig och sedan väljer ut de snygga killarna de tänder på för att ha sex. Helt verklighetsfrånvänt men bedårande. 

    Till skillnad för dig som har lätt för att öppna käften om hur kvinnor ska göra med sina kroppar och tror att du kan bestämma hur de känner och tänker men själv vägrar göra det du tycker de ska göra.. så har jag faktiskt sålt sex och vet bra mycket mer om det än du gubben. 
  • Anonym (nej)
    Anonym (upptilldig) skrev 2020-05-28 22:27:12 följande:
    Vad spelar det för roll att de väljer sina kunder och priser? Att välja ditt pris gör inte att du mår bättre om du trodde det? Och priset kan du tekniskt sätt bestämma men som med alla marknader av varor(som kvinnors kroppar blir i den branschen) är det marknaden som bestämmer priset. Och vad bedårande att du tror att prostituerade får bilder skickade till sig och sedan väljer ut de snygga killarna de tänder på för att ha sex. Helt verklighetsfrånvänt men bedårande. 

    Till skillnad för dig som har lätt för att öppna käften om hur kvinnor ska göra med sina kroppar och tror att du kan bestämma hur de känner och tänker men själv vägrar göra det du tycker de ska göra.. så har jag faktiskt sålt sex och vet bra mycket mer om det än du gubben. 
    Ok.. Ja, men då har du erfarenhet. Va synd om du inte trivdes med det.. Jag är för att dom ska få bättre förhållanden iallafall, och kunna bestämma pris och annat själv. Och kunna neka nån kille dom tycker är ful om dom vill det.. med.
    Upp till dom ska det vara. Deras val. Jag hitta en sida som jobbar för sexarbetares rättigheter, så jag verkar inte vara ensam om mina åsikter, gumman.

    https://www.fuckforbundet.com/

    J
    ag öppnar mer käften om att alla borde få mer närhet i denna värld. Målet är inte så fel kan jag tycka. Sen vill jag att dom ska bestämma över sina kroppar. Kunna neka kunder, kunna neka sexualla förslag och allt sånt. Deras villkor. Jag vill ha bra lyxiga sex arbetare som trivs och blir behandlade jävligt bra.
  • Anonym (w)
    Anonym (Tjejen) skrev 2020-05-23 13:02:41 följande:

    Min kille som är 30+ har när han vad 25 varit med olika horor. Alltså detta äcklar mig extremt mycket och jag har försökt tänka bort det och sluta tänka på det för att det känns jobbigt.

    Jag tror aldrig han skulle göra det igen men det känns jobbigt att han gjort det.

    Han tycker även att det är okej om två människor ingår ett avtal om att de ska ha sex och att den ena betalar detta gör mig ännu mer förvirrad.

    Jag har inte riktigt vetat hans ståndpunkt i det här och detta kom fram i samband med diskussionen som är nu med Paolo Roberto.

    Vi har haft ett stort bråk om det här och att jag tycker att han är riktigt äcklig som legat med horor samt tycker att det är okej.

    Han säger att han gjorde det för upplevelsen och att det var någon han alltid ville prova och att han kunde välja den snyggaste tjejen med silikon

    Jag vet inte hur jag ska kunna komma vidare och leva med honom även om han aldrig skulle göra det igen.

    Hur ska jag komma vidare? Hur ska jag acceptera det?


    TS du måste förstå att problemet är att han har en bedrövlig människosyn.
    Problemet är inte hur du på bästa sätt ska förtränga detta och sluta tänka på det. Det försvinner inte för det.
Svar på tråden det gör ont att han varit med prostituerade