• Asplövet18

Bim Juli 2020

Aldrig skapat en tråd här förut, så hoppas jag gjort rätt! För oss med lite längre cykel så är det dags för nästa Bim i juli då mensen kom idag. Nya tag här!
    Kul om ni hittar hit :)

• Svar på tråden Bim Juli 2020
  • NervösAnonym

Hoppar över hit då jag skulle haft BIM 24/6 men har inte dykt upp ännu och cykeln är ganska så regelbunden men enstaka förändringar. Min längsta cykel har varit 38 dagar en gång och idag är jag på dag 37 så därför har jag inte vågat testa ännu. Jag har känningar i magen oh små stickningar i brösten så mensen borde dyka upp. Har bara haft sex 1 gång denna månaden så om vi lyckats pricka in denna enda gången på snart 2 år av försök så blir jag helt paff.

• Anga
    soff92 skrev 2020-06-30 07:21:20 följande:

Första midsommarbebisen bekräftad!! Imorse bim-2 kunde jag inte hålla mig längre så jag tog test. Plussade!! Tog först ett rfsu vanligt  som visade svagt men ändå tydligt positivt. Cb visade 1-2 v. Vilket borde passa bra för att jag tror jag hade äl runt 18-19 juni. Har så svårt att ta in detta. Hoppas lilla fröet får stanna kvar.

Hoppas det börjar rulla in fler plus i tråden snart! <3 

Så kul! Stort grattis Plus
  • Asplövet18

Första midsommarbebisen bekräftad!! Imorse bim-2 kunde jag inte hålla mig längre så jag tog test. Plussade!! Tog först ett rfsu vanligt  som visade svagt men ändå tydligt positivt. Cb visade 1-2 v. Vilket borde passa bra för att jag tror jag hade äl runt 18-19 juni. Har så svårt att ta in detta. Hoppas lilla fröet får stanna kvar.

Men stort grattis!! 

• Asplövet18

Min mens kom idag, 1-2 dagar tidig, cykeln blev 26 dagar denna gång med letrozol. Så jag hänger kvar här för ny bim runt 31/7.

• Asplövet18

BIM JULI

1/7

2/7

3/7 soff92

4/7 Anonym(Längtar efter bebis)

5/7 Sanal1, Jenzia, Apoapo

6/7 Ann3h

7/7

8/7

9/7

10/7

11/7

12/7 Lillahjärtat2020

13/7 Loea

14/7 Trio2021

15/7

16/7

17/7

18/7 Emm94

19/7

20/7

21/7

22/7 Anga

23/7 hallonoj, barnlängtan

24/7

25/7

26/7

27/7 apan95

28/7

29/7

30/7

31/7 asplövet18

• Staus

Stort grattis
  • Jenzia
    NervösAnonym skrev 2020-06-30 08:06:55 följande:

Hoppar över hit då jag skulle haft BIM 24/6 men har inte dykt upp ännu och cykeln är ganska så regelbunden men enstaka förändringar. Min längsta cykel har varit 38 dagar en gång och idag är jag på dag 37 så därför har jag inte vågat testa ännu. Jag har känningar i magen oh små stickningar i brösten så mensen borde dyka upp. Har bara haft sex 1 gång denna månaden så om vi lyckats pricka in denna enda gången på snart 2 år av försök så blir jag helt paff.

Men gud att du kan hålla dig från att ta ett test!!!
  • Apoapo

Stort grattis!!
  • Apoapo

Jag har som vanlig mensvärk nu. 4 dagar innan BIM. Så är nog kört. Men jag hade ju som växtvärk eller molvärk sist. Men kommer inte ihåg om de kom innan BIM. Tror inte de. :(

Är väldigt hungrig och det var jag sist jag var gravid också. Men senare. Kanske 1 vecka efter plus.

Så jobbigt att vänta!!!

• NervösAnonym
    Jenzia skrev 2020-06-30 11:57:41 följande:
    Men gud att du kan hålla dig från att ta ett test!!!
    Hehe jag har fått så många negativa att jag går hellre vid varje toalettbesök och tänker, "nu kommer mensen". Men som jag skrev så har min mens varit väldigt lång en gång så den kanske är det denna månaden också. Chansen att jag blivit gravid nu är ju ett under jämfört med andra månader där vi varit mer aktiva.
Svar på tråden Bim Juli 2020