Bim Juli 2020
Aldrig skapat en tråd här förut, så hoppas jag gjort rätt! För oss med lite längre cykel så är det dags för nästa Bim i juli då mensen kom idag. Nya tag här!
Kul om ni hittar hit :)
Aldrig skapat en tråd här förut, så hoppas jag gjort rätt! För oss med lite längre cykel så är det dags för nästa Bim i juli då mensen kom idag. Nya tag här!
Kul om ni hittar hit :)
Jag ville bara få ett negativt test så jag kunde slappna av lite... Men det var positivt!!!!! Jag är helt paff :'( :' ( :'( <3
Tack snälla ni, hoppas fler plussar nu i juli! <33
Tack snälla ni, hoppas fler plussar nu i juli! <33
Idag kom mensen som ett brev på posten. Nästa BIM blir den 29:e juli så jag hänger väl kvar i tråden ett tag till. Grattis till de som redan har fått plus! Dags för försök 16...
Fick ett skarpt hugg (som en vass nål) igår sista dagen av ÄL. Har googlat massor kring detta. Och många skriver att det är då ägget släpper, men lite väl sent kan jag tycka. Tror det var något annat.
I måndags var min temp 37,8 och har nu stannat på 37,4 som den brukar ligga på vid ÄL.
Ibland känns det som om man kan börja jobba som fertilitetscoach efter dessa resor och all information man tar in.
Nu kommer den långa resan mot att ägget som förhoppningsvis blivit befruktat stannar kvar och fäster sig.
Hur har ni det?
Fick ett skarpt hugg (som en vass nål) igår sista dagen av ÄL. Har googlat massor kring detta. Och många skriver att det är då ägget släpper, men lite väl sent kan jag tycka. Tror det var något annat.
I måndags var min temp 37,8 och har nu stannat på 37,4 som den brukar ligga på vid ÄL.
Ibland känns det som om man kan börja jobba som fertilitetscoach efter dessa resor och all information man tar in.
Nu kommer den långa resan mot att ägget som förhoppningsvis blivit befruktat stannar kvar och fäster sig.
Hur har ni det?
Kan mycket väl vara att ägget släppt, eller snarare vätskan från follikeln som irriterar vävnaden runt omkring. Så ägget kan ju ha släppt lite tidigare men vätskan tog tid innan den hittade "rätt nerv" så att säga. :)
Du har väldigt hög temp, får man fråga var du tar den? Om du fick smärta igår och tempen dippat idag så låter det ju deffo som ÄL igår. :)
Här är det ÄL+4, och den värsta smärtan från Letrozolen har förhoppningsvis gett med sig. Googlar vilt stundvis, men försöker komma ihåg att det inte gör nån nytta och försöker distrahera mig med nåt annat roligt istället. :P
Hej! Jag har haft en liten paus från FL då jag tyckte att jag blev negativt påverkad av alla som plussade, men efter en paus och lite samtal med min man känns livet lättare igen :) Känns bara peppigt att få läsa om lite plus!! :)
Vi står nu inför vårt 12e försök för första barnet, båda 28 år gamla. Väntar ÄL idag, imorgon eller lördag så BIM runt 17/7. Har inte haft någon peak på ÄL-tester än men har märkligt ont i magen idag. Brukar det mola för er runt ÄL? Jag brukar aldrig känna av det..
Hej! Jag har haft en liten paus från FL då jag tyckte att jag blev negativt påverkad av alla som plussade, men efter en paus och lite samtal med min man känns livet lättare igen :) Känns bara peppigt att få läsa om lite plus!! :)
Vi står nu inför vårt 12e försök för första barnet, båda 28 år gamla. Väntar ÄL idag, imorgon eller lördag så BIM runt 17/7. Har inte haft någon peak på ÄL-tester än men har märkligt ont i magen idag. Brukar det mola för er runt ÄL? Jag brukar aldrig känna av det..
Hej och välkommen! Jag är också tillbaka här efter en längre paus, nya tag och redo för ett eget plus! 
Jag blir snart 35 och min man 39, vi kämpar också för första barnet och är inne på 3e året av försök nu, inga plus än men äntligen utredning gjord iaf.
Jag kan få lite molvärk vid ÄL ibland, från ena sidan eller andra beroende på var ägget släpper. Tempar du så du vet exakt när ÄL sker?