Bim Juli 2020
Aldrig skapat en tråd här förut, så hoppas jag gjort rätt! För oss med lite längre cykel så är det dags för nästa Bim i juli då mensen kom idag. Nya tag här!
Kul om ni hittar hit :)
Aldrig skapat en tråd här förut, så hoppas jag gjort rätt! För oss med lite längre cykel så är det dags för nästa Bim i juli då mensen kom idag. Nya tag här!
Kul om ni hittar hit :)
Vad tror ni om det här äl testet? Nästan blankt igår vid 15 och idag vid 9.30 fick jag det här. Lite dålig på äl testande. Min fråga är när ska jag testa igen? Idag eller imorgon?
Vad tror ni om det här äl testet? Nästan blankt igår vid 15 och idag vid 9.30 fick jag det här. Lite dålig på äl testande. Min fråga är när ska jag testa igen? Idag eller imorgon?
BIM idag och tänker testa i morgon bitti om inget kommer, är sååå nervös men sambon har planerat en get-away så får lite annat att tänka på i alla fall <3
Testa under sena eftermiddagen idag för det där är nästan positivt, troligtvis blir det ÄL imorgon eller söndag. :) Har du fertilt sekret också?
Testa i eftermiddag/ikväll och imorgon och försök ligg. För mig brukar det där innebära att ägget släpper under nästkommande dag.
Okej, toppen tack för svar :) är inte så bra på hur sekretet ska se ut men nu är det lite som äggvita
Kanon, det är ett väldigt gott tecken! ;) Allt som är väldigt halt, glidigt, stretchigt och/eller vattnigt är oftast fertilt, och äggvitan är guldet i det hela. Efter ägglossningen sen så blir det mer tjockt, klibbigt, klistrigt och/eller torrt igen och luktar mer syrligt som vanligt.
Mys på nu så håller vi tummarna!
Tänkte bara visa vilken skillnad på ÄL jag hade denna och förra månaden. Förra månaden hade jag lågt och svagt utslag. Denna månaden högt och längre. Vet inte om det beror på bidrottninggelen eller om det bara är slumpen. Förra månaden hade jag kanske inget ägg som släppte. Kändes vääldigt mycket mer denna månaden också.

Nu på morgonen fick vi ett + :D känslan är overklig men det verka komma en bebis i mars :D