Bim Juli 2020
Aldrig skapat en tråd här förut, så hoppas jag gjort rätt! För oss med lite längre cykel så är det dags för nästa Bim i juli då mensen kom idag. Nya tag här!
Kul om ni hittar hit :)
Aldrig skapat en tråd här förut, så hoppas jag gjort rätt! För oss med lite längre cykel så är det dags för nästa Bim i juli då mensen kom idag. Nya tag här!
Kul om ni hittar hit :)
Jag behöver hjälp att analysera ett tidigt test. Köpte ett från clearblue som man kan använda 6 dagar innan beräknad mens. Idag är det 2 dagar till BIM. Imorse gjorde jag ett test direkt jag vaknade första toalettbesöket eftersom vi ska iväg på semester över helgen med vänner. Det visade inget. La ner det i lådan för att ta med det ner senare och slänga. Ett par timmar senare hittar jag testet när jag ska sminka mig och då syns det något svaaagt. Vad tror ni? Kan det det bli plus senare eller är det helt missvisande? Någon med erfarenhet? ??
Får göra ett nytt test på söndag på beräknat BIM och hålla tummarna ????

Bim -3 knappt någon symtom. Haft extremt känslig näsa idag, höll på kräkas i bilen när vi hämtat pizza för sambon hade beställt en med räkor på. Aldrig något jag reagerat på förut *haha*. Och trippen till återvinningen ska vi inte ens tala om *blää*.
Mina ömma bröst och pms lyser med sin frånvaro...
Hoppas på att det är något som växer istället för att kroppen spelar ett spratt. :)
Hur går det för er andra?
Ja verkligen, nu är det dags tycker jag!
Nja, oförändrat. Antingen har jag missat toppen eller så blir det senare ÄL än vanligt. Temperaturen har inte höjts nog för att misstänka att den redan skett, så får snällt vänta. Jag har missat hur du ligger till, väntar ni på BIM nu?
Ja det har vi, jag hörde faktiskt av mig till barnlöshetsmottagningen i min region igår för att säkerställa en tid i augusti men fick bara ett autosvar om att kliniken öppnar igen 17/8. Kändes sådär att man inte kunde boka in sig redan nu, nästa period för utredning startar i januari, så vi vill ju få plats i höst för att slippa vänta mer. Jag har alltid misstänkt att jag ska ha svårt att få barn men har senaste året följt min cykel noga och den håller sig snällt 28-30 dagar med bra tempskift runt ÄL. Men skulle vara skönt att reda ut, särskilt mannen, vi har gjort några hemtest på honom och det verkar inte vara katastrof men han får heller inte toppresultat på simmarna. Vet inte riktigt hur bra de där testen är heller. Jag försöker få honom att sluta med koffein nu och ta lite mer tillskott men det är trögjobbat!
Snart äl och dags för nästa försök. Har förberett väl och när man ser allt samlat så börjar man tänka på hur mkt pengar man lagt på det här utan att det lett till något resultat.
Någon mer som är lika tokig som jag i tester?
Vad tror ni om det här äl testet? Nästan blankt igår vid 15 och idag vid 9.30 fick jag det här. Lite dålig på äl testande. Min fråga är när ska jag testa igen? Idag eller imorgon?