Bim Juli 2020
Aldrig skapat en tråd här förut, så hoppas jag gjort rätt! För oss med lite längre cykel så är det dags för nästa Bim i juli då mensen kom idag. Nya tag här!
Kul om ni hittar hit :)
Aldrig skapat en tråd här förut, så hoppas jag gjort rätt! För oss med lite längre cykel så är det dags för nästa Bim i juli då mensen kom idag. Nya tag här!
Kul om ni hittar hit :)
Hehe jag har fått så många negativa att jag går hellre vid varje toalettbesök och tänker, "nu kommer mensen". Men som jag skrev så har min mens varit väldigt lång en gång så den kanske är det denna månaden också. Chansen att jag blivit gravid nu är ju ett under jämfört med andra månader där vi varit mer aktiva.
Ja om det nu skulle vara så, så är det helt otroligt. Att vänta med test blir svårare och svårare för varje timme känns det som. Problemet är att jag vill göra det i lugn och ro men mina morgonar är inte så lugna. Nästa lediga morgon är lördag så får försöka vänta tills dess.
Hallå, hoppar gärna in här! BIM 13/7, försökt i snart 3 år och nyligen (äntligen) fått gjort spolning av mina äggledare som visade på fritt flöde. Har tagit letrozol den här cykeln, 4e vändan med det för mig, hittills helt utan resultat.
Har i övrigt både endo och myom, inga barn än men en hel hoper djur. :P Fyller snart 35 och gubben min blir 39. Hej!

Det åkte iväg innan jag hunnit skriva, stoooort grattis!!!! Vilken känsla! Vi plussade på samma dag!
<3
Jag ville bara få ett negativt test så jag kunde slappna av lite... Men det var positivt!!!!! Jag är helt paff :'( :' ( :'( <3
Det åkte iväg innan jag hunnit skriva, stoooort grattis!!!! Vilken känsla! Vi plussade på samma dag! <3