• Asplövet18

Bim Juli 2020

Aldrig skapat en tråd här förut, så hoppas jag gjort rätt! För oss med lite längre cykel så är det dags för nästa Bim i juli då mensen kom idag. Nya tag här!
    Kul om ni hittar hit :)

• Svar på tråden Bim Juli 2020
  • Staus
    Undrandee skrev 2020-07-17 15:26:26 följande:

Se där, teststrecket är nu starkare än kontrollstrecket idag! Måste väl ändå båda gott för en normal graviditet?!

Ingen aning, tror endast barnmorskan osv. kan besvara dina frågor för tillfället. Mitt tips är att vänta till VUL i v.8. Då får du garanterat ett svar.
  • Undrandee
    Staus skrev 2020-07-17 16:11:50 följande:

Ingen aning, tror endast barnmorskan osv. kan besvara dina frågor för tillfället. Mitt tips är att vänta till VUL i v.8. Då får du garanterat ett svar.

Nä det förstår jag, men ville bara kolla om någon mer varit med om samma kanske
  • Loea
    Undrandee skrev 2020-07-17 15:26:26 följande:

Se där, teststrecket är nu starkare än kontrollstrecket idag! Måste väl ändå båda gott för en normal graviditet?!

Håller med Staus ovan här. Det är inte mycket vi kan säga här. Men vi är ju flera som svarat dig i olika trådar men jag vet inte om du läser vad vi skriver?
  • Undrandee
    Loea skrev 2020-07-17 16:52:14 följande:

Håller med Staus ovan här. Det är inte mycket vi kan säga här. Men vi är ju flera som svarat dig i olika trådar men jag vet inte om du läser vad vi skriver?

Återigen, vill bara veta om någon varit i liknande sits. Jag fattar att ingen kan besvara mina funderingar...
  • Anonym (Barnlängtan)

Negativt på testa tidigt idag, har bim på torsdag. Så även försök 8 blev misslyckat. Enda positiva är att det nu bara är några månader kvar innan vi kan söka hjälp. Jag var på gyn undersökning i veckan och hon sa att allt ser normalt ut, vilket känns skönt på ett sätt. Vi ska köpa spermatest till sambon nästa månad och testa. Så ser vi hur det ser ut också.

Grattis alla som plussat och lycka till ni andra som väntar ff<3

• Anonym (Frida)

Det är egentligen för tidigt för att ta ett test.. men ser ni något?

• Loea
    Anonym (Frida) skrev 2020-07-19 16:35:15 följande:

Det är egentligen för tidigt för att ta ett test.. men ser ni något?

Eftersom kvaliteten på fl blir sämre är det garanterat bättre att använda sina och partnerns ögon irl ist. Vi kan tyvärr inte se något du inte kan se.
  • myownworstenemy

Försök 16 nu. Börjar tappa hoppet. Men idag, runt sex dagar efter ÄL, känner jag av molvärk på högra sidan. Hoppas, hoppas att det är ägget som fäster! Någon med liknande symtom? Tyvärr har jag många gånger känt liknande utan att det har varit något. Försöker blir gravid med andra barnet.

• Apoapo
    myownworstenemy skrev 2020-07-21 09:49:55 följande:

Försök 16 nu. Börjar tappa hoppet. Men idag, runt sex dagar efter ÄL, känner jag av molvärk på högra sidan. Hoppas, hoppas att det är ägget som fäster! Någon med liknande symtom? Tyvärr har jag många gånger känt liknande utan att det har varit något. Försöker blir gravid med andra barnet.

Jag tror jag är 6 dagar efter äl. Igår kväll kände jag nåt i nedre delen av magen. På ena sidan. Kan de va nåt tro? Hur gammal är först barnet? Hur lång tid tog de få? 16 är långt. Har ni sökt hjälp?
  • myownworstenemy
    Apoapo skrev 2020-07-21 21:56:39 följande:

Jag tror jag är 6 dagar efter äl. Igår kväll kände jag nåt i nedre delen av magen. På ena sidan. Kan de va nåt tro? Hur gammal är först barnet? Hur lång tid tog de få? 16 är långt. Har ni sökt hjälp?

Jag hoppas att det är något den här gången! Första barnet är 4 år. Blev gravid första månaden vi försökte... så detta är helt annorlunda. Vi har inte sökt hjälp ännu. Jag tänkte göra det i höst ifall det inte tar sig nu i sommar.
Svar på tråden Bim Juli 2020