• Asplövet18

Bim Juli 2020

Aldrig skapat en tråd här förut, så hoppas jag gjort rätt! För oss med lite längre cykel så är det dags för nästa Bim i juli då mensen kom idag. Nya tag här!
    Kul om ni hittar hit :)

• Svar på tråden Bim Juli 2020
  • sommar2020regn
    Loea skrev 2020-07-10 06:44:04 följande:
    Är helt klart positivt!! Vad kul! Grattis :D det är alltid lite svagare i början och kommer öka i styrka dom närmsta veckorna.

Tog digitalt idag direkt ändå hihi.

• Loea
    sommar2020regn skrev 2020-07-10 11:20:27 följande:

Tog digitalt idag direkt ändå hihi.

Det går inte riktigt att jämföra med andra så här tidigt, kan vara jättestor skillnad om ägget fäst en dag tidigare eller senare. Men det digitala ser ju bra ut det med. Vad skönt! :)
  • sommar2020regn
    Loea skrev 2020-07-10 12:56:58 följande:
    Det går inte riktigt att jämföra med andra så här tidigt, kan vara jättestor skillnad om ägget fäst en dag tidigare eller senare. Men det digitala ser ju bra ut det med. Vad skönt! :)
    Vi hade ju även olika test före det digitala ser jag nu så är ju oavsett inte jämförbart.

Ja kul, och skönt :) Nu ska jag berätta för mannen på ett riktigt mysigt sätt.
  • Anonym (Barnlängtan)

Tänker en plussat lista hade varit kul. Fyll på med era namn under så ser vi hur många som lyckats denna månaden

Har plussat:

• Lillahjärtat2020

ÄL+13, imorse kom det lite blodblandat på pappret. Trodde då att det va mens.. MEN sen har det inte kommit något mer på hela dagen. Är det försent för att kunna vara en nidblödning? Tempen har inte sjunkit nåt :) Har bim på söndag 12/7

• Maya86

Hej alla och stort grattis till alla som plussat. Orkar ni berätta vilka symtom ni hade innan ni plussat???

• Loea
    Maya86 skrev 2020-07-11 01:00:54 följande:

Hej alla och stort grattis till alla som plussat. Orkar ni berätta vilka symtom ni hade innan ni plussat???

Jag skulle generellt säga att man har så himla olika symptom människor emellan att det ofta ger en väldigt lite vad andra har. Ibland kan man hitta någon som har liknande men det vet man ju inte om man inte vet vad ens egna är. Jag får väldigt lite symptom men öm på sidan av brösten mot armhålan till, molvärk mot mitten av magen långt ned samt väldigt trött.

Mitt bästa tips är att varje dag innan mens skriva ner de symptom man har så vet man vad man kan stryka till nästa månad :)
  • Maya86

Hej Loea. Jag har varit gravid fem ggr och har två barn så vet att det kan vara olika från person till person och även från graviditet till graviditet men ibland är det typ lugnande på nåt sätt att höra vad andra får för symtom så det kanske något man har som man ej tänkt på tidigare.

• Staus

Plussat två gånger detta år, och bägge har varit olika. Första mycket flytningar, denna få flytningar.

Första inga ömma bröst, denna ömma bröst.

Första glad och relativt pigg, denna gråter hela tiden och super trött.

Så olika... men en sak var lika på bägge och det var att vårtgårdarna ändrades. Större och mörkare.
  • saraama

Inte plussat nu men med sonen hade jag inga symtom innan plus mer än mensvärk. Kunde lika gärna kommit mens där på bim. Denna gången också bara mensvärk och någon liten spänning i brösten. Spännande att se hur det går. Fick finnar en vecka efter bim senast. Sedan kom onda bröst och mensvärken fortsatte. Illamåendet och tröttheten kom runt vecka 7. Inga flytningar utan endast haft ägglossningsflytningar
Svar på tråden Bim Juli 2020