Bim Juli 2020
Aldrig skapat en tråd här förut, så hoppas jag gjort rätt! För oss med lite längre cykel så är det dags för nästa Bim i juli då mensen kom idag. Nya tag här!
Kul om ni hittar hit :)
Aldrig skapat en tråd här förut, så hoppas jag gjort rätt! För oss med lite längre cykel så är det dags för nästa Bim i juli då mensen kom idag. Nya tag här!
Kul om ni hittar hit :)

Tog digitalt idag direkt ändå hihi.
Tänker en plussat lista hade varit kul. Fyll på med era namn under så ser vi hur många som lyckats denna månaden
Har plussat:
ÄL+13, imorse kom det lite blodblandat på pappret. Trodde då att det va mens.. MEN sen har det inte kommit något mer på hela dagen. Är det försent för att kunna vara en nidblödning? Tempen har inte sjunkit nåt :) Har bim på söndag 12/7
Hej alla och stort grattis till alla som plussat. Orkar ni berätta vilka symtom ni hade innan ni plussat???
Hej alla och stort grattis till alla som plussat. Orkar ni berätta vilka symtom ni hade innan ni plussat???
Hej Loea. Jag har varit gravid fem ggr och har två barn så vet att det kan vara olika från person till person och även från graviditet till graviditet men ibland är det typ lugnande på nåt sätt att höra vad andra får för symtom så det kanske något man har som man ej tänkt på tidigare.