• Kriss90

    varför ens besvära sig med tjejer

    Det här är baserat på mina egna erfarenheter och observationer, kvinnor är som narcissistiska barn, ni är behövande, bortskämda och tror att ni är speciella, ni tror att ni förtjänar allt bara för att ni existerar men är aldrig nöjda,Varför ska man ens besvära sig med er? 

    Man får heller inte kritisera erat beteende för då blir man stämplad som en "kvinno hatare", är ni så osäkra att ni inte ens kan ta lite kritik?

    Ni ska få allt hela tiden, alltid få som ni vill utan någon konsekvens men ni är fortfarande inte nöjda...Kvinnor har det så enkelt men ändå så gnäller ni om att ni är förtryckta och har det tufft, allt ni gör är gnälla och manipulerar hela tiden.

  • Svar på tråden varför ens besvära sig med tjejer
  • Anonym (Normalt)
    Kriss90 skrev 2020-06-13 01:22:17 följande:

    Det här handlar inte om ett förhållande som gått dåligt, det gäller mina observationer och erfarenheter med tjejer i samhället, man måste ju ha med er att göra dagligen, på jobbet, i skolan etc, man blir fan trött på att ha med er idioter att göra

    Fattar inte hur män orkar med er, ett förhållande med er skulle kännas mer som att man var i ett fängelse, och ha barn, great nu måste man ta hand om två barn istället.


    De flesta kvinnor är korta, tjocka och tråkiga. De flesta verkar dessutom bära på någon form av mindervärdeskomplex mot män.
  • KKarate
    Anonym (eee) skrev 2020-06-13 18:14:01 följande:
    Låter som om du har en begränsad erfarenhet av kvinnor. De flesta är inte så där. Du kanske skulle försöka dig på att byta kretsar där du försöker möta kvinnor? 
    Det finns en hel del bra kvinnor men de är upptagna. Bland singelkvinnorna hittar du värsta trashet. Och nej det är så många trash bland män som bland kvinnorna även om det finns där också.
  • mari123
    KKarate skrev 2020-06-14 08:21:58 följande:
    Det finns en hel del bra kvinnor men de är upptagna. Bland singelkvinnorna hittar du värsta trashet. Och nej det är så många trash bland män som bland kvinnorna även om det finns där också.
    FAST en bra kvinna kan väl bli/vara singel utan att hon är "trash"? Min äldsta dotter (32) träffade nyligen en svärmorsdröm på Tinder! Match made in heaven känns det som och ingen av dem är "trash" utan 100% högfungerande.
  • Anonym (Rätt)
    Zoldaten76 skrev 2020-06-13 00:51:10 följande:

    Man måste bara finna rätt.. Jag letar fortfarande. Men trivs ändå rätt bra i mitt hus själv. Finns jättefina tjejer därute men man har liksom inte tid längre att finna dom som förr.

    Så man chansar ju lite med dating appar.

    Trodde jag träffade rätt förra gången men det ville sig inte riktigt pga att hennes 2 tonåringar behövde henne och det blev för mycket..

    Jaga inte.. Men ge inte upp..

    Krav ska man ställa. Men det måste va resonabla krav.. ????


    Helt rätt! En attityd som ts garnterar att han bara kommer att träffa stoplskott för som man ropar får man svar. Jag var 32 när jag träffade min man, och han var 44. Jag hade haft perioder när jag tyckte att alla män var idioter men hoppades innerst inne att det bara handlade om att träffa rätt och så var det också. Ibland tar det bara lite längre tid :) Lycka till! 
  • Anonym (Xylofon)
    KKarate skrev 2020-06-14 08:21:58 följande:

    Det finns en hel del bra kvinnor men de är upptagna. Bland singelkvinnorna hittar du värsta trashet. Och nej det är så många trash bland män som bland kvinnorna även om det finns där också.


    Fast ibland blir de bra kvinnorna singlar dom också. Men dom går raskt och letar upp en bra singelman så de är inte lediga särskilt länge.
  • Anonym (K)

    Det är väl ingen tjej som vill att du besvärar dem?

    Bara låt alla tjejerna vara.

    Förbli singel eller dejta killar.

  • Anonym (K)
    mari123 skrev 2020-06-14 08:42:58 följande:

    FAST en bra kvinna kan väl bli/vara singel utan att hon är "trash"? Min äldsta dotter (32) träffade nyligen en svärmorsdröm på Tinder! Match made in heaven känns det som och ingen av dem är "trash" utan 100% högfungerande.


    De är på Tinder = Trash
  • annabellelee

    Mitt tips är att undvika kvinnor så mycket du kan. Det blir win-win.

    Du kan fortsätta odla dina fördomar och njuta av att känna dig överlägsen, och kvinnorna kan fortsätta leva sina liv.

  • Anonym (Normalt)
    annabellelee skrev 2020-06-14 10:09:26 följande:

    Mitt tips är att undvika kvinnor så mycket du kan. Det blir win-win.

    Du kan fortsätta odla dina fördomar och njuta av att känna dig överlägsen, och kvinnorna kan fortsätta leva sina liv.


    Som man behöver man inte undvika kvinnor eftersom det fortfarande 2020 är mannen som förväntas ta kontakt vid intresse. Att sedan kvinnor tror att uppehålla sig i samma rum är att visa intresse är nog för svaga signaler för många män.

    Tydligen brottas många kvinnor både med gamla normer och dåligt självförtroende förutom att de är korta, tjocka och tråkiga.
  • jrockyracoon
    Kriss90 skrev 2020-06-12 23:46:37 följande:

    Det här är baserat på mina egna erfarenheter och observationer, kvinnor är som narcissistiska barn, ni är behövande, bortskämda och tror att ni är speciella, ni tror att ni förtjänar allt bara för att ni existerar men är aldrig nöjda,Varför ska man ens besvära sig med er? 

    Man får heller inte kritisera erat beteende för då blir man stämplad som en "kvinno hatare", är ni så osäkra att ni inte ens kan ta lite kritik?

    Ni ska få allt hela tiden, alltid få som ni vill utan någon konsekvens men ni är fortfarande inte nöjda...Kvinnor har det så enkelt men ändå så gnäller ni om att ni är förtryckta och har det tufft, allt ni gör är gnälla och manipulerar hela tiden.


    Du behöver observera mer och noggrannare. Du behöver också lära dig att vara mer objektiv i dina studier och dra mer genomtänkta slutsatser. Annars är det i slutänden du själv som är "idioten".

    Jag upplever att både kvinnor och män alltför lätt generaliserar i negativa termer om det andra könet i samband med att de är ofrivilliga singlar. Det tycks finnas ett sug att förlägga sin frustration på någon annan än sig själv när en påbörjad relation har lett till besvikelser. Det är väl klassisk projektion, gissar jag.

    Det är förstås vansinne att påstå att kvinnor är manipulativa och gnällande i en märkbart större andel än män.

    Det är dessutom mer fruktbart att utgå från att många kvinnor är fantastiska och att anledningen till att de valt bort en själv beror på omständigheter som man själv kan påverka, nämligen ens eget beteende. Då kan man börja förändra sitt beteende och bli mer attraktiv för kvinnor och lyckas knyta band med en av alla de fantastiska kvinnor som finns därute och som kan förgylla ens liv och tillvaro.
Svar på tråden varför ens besvära sig med tjejer