• Anonym (Twi)

    Fantiserar heteromän om killsex?

    Ni män som är HETERO, brukar ni fantisera om killsex? Om ni gör det, är det bara fantasier eller är det något som ni skulle vilja göra verklighet av? Skriv gärna i tråden, alternativt bara rösta. Skriv gärna hur gammal du är.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Fantiserar heteromän om killsex?
  • Anonym (Lasse)

    Man 49 gift. Fantiserar ofta om killsex, hade gärna provat allt, suga analt m.m. ångrar att ja inte gjorde det innan ja träffade min fru.

  • Anonym (Hetero)
    SprucknaGummit skrev 2020-07-06 08:33:38 följande:

    Hetero, bi eller homo är alla smått föråldrade benämningar på folks sexualvanor..

    Men i verkligheten så är folk SEXUELLA... och alla har alla typer av sexuella fantasier (har man inte det är man onormal, udda eller så undertrycker man sina känslor)

    Enligt den smått föråldrade benämningen så är jag HETERO..

    Har bara haft sex med motsatta könet, (dvs. med kvinnor).. så JA enligt de smått föråldrade benämningarna så är jag hetero..

    Men det hindrar mig inte att fortfarande vara nyfiken på UPPLEVELSEN av att få GE en rejäl saftig kuk njutning via min mun...

    Med kvinnor är jag alltid den som GER mer och får mindre tillbaka.. så i min fantasi är det fullt rimligt att även få ge njutning till en rejäl saftig kuk.. 

    Både med min mun och med mitt anus.. (både män och kvinnor kan njuta av analt sex, så visst borde väl även jag kunna njuta av det..)

    Visst! i de allra flesta fall fantiserar jag att passa på och prova på detta med ett par (man + kvinna) där kvinnan är en så kallad HotWife.. 

    Men numera fantiserar jag även om att träffa ett par män (2-3st) där jag under 1:a träffen endast få suga av var och en av dessa män..

    2:a träffen så har jag förberett mig genom att skölja ur anus, tänja ut anus med en dildo så att när jag sugit var och en riktigt hårda så turas dom om att anal-knulla mig så många gånger de orkar..

    3:e träffen är det DERAS tur att suga av mig.. 

    osv.

    Detta är bara en fullt normal fantasi, som alla bör kunna ha om de inte är extremt hämmade av t.ex. religiösa skäl etc..


    Nä du är definitivt inte HETERO enligt några smått föråldrade benämningar. Och inte enligt några andra benämningar heller.

    Du är det klockrena exemplet på just det som Tecum beskrev tidigare.
    Tecum skrev 2020-06-26 19:50:09 följande:

    Det finns en klar tendens att homo- eller bisexuella män gärna vill ta till sig att "de flesta" är som de, man vågar bara inte säga det. Men det är ju bara en vilja att tillhöra flocken, de vill normalisera sin egen läggning för det känns bättre då.


    Ditt påstående att alla har alla sorters sexuella fantasier, annars är man onormal, är bara beviset på hur vriden du är.
  • SprucknaGummit

    Fantasier är just det... Fantasier... Det finns inga förbjudna fantasier...

    De allra flesta fantasier blir aldrig upplevda i verkligheten...

  • KimLinnefeldt

    Män har mer makt än kvinnor. Mannen är som kön överordnad kvinnan, i dagens samhälle. En man är en människa som ligger med kvinnor.

    Om en man ligger med en man så är han inte en man, och då tappar han makt. Blotta tanken på att ha sex med en man kan kännas hotfullt för en man.

    Det är uppenbart att många i den här tråden, särskilt män, är väldigt noga med att dela upp oss i hetero eller homo. Att vi skulle vara "bara sexuella" utmanar hans manlighet och hotar hans maktkänsla.

  • Anonym (Hetero)
    KimLinnefeldt skrev 2020-07-08 07:13:21 följande:

    Män har mer makt än kvinnor. Mannen är som kön överordnad kvinnan, i dagens samhälle. En man är en människa som ligger med kvinnor.

    Om en man ligger med en man så är han inte en man, och då tappar han makt. Blotta tanken på att ha sex med en man kan kännas hotfullt för en man.

    Det är uppenbart att många i den här tråden, särskilt män, är väldigt noga med att dela upp oss i hetero eller homo. Att vi skulle vara "bara sexuella" utmanar hans manlighet och hotar hans maktkänsla.


    Trams!

    Att en man skulle vara mindre man för att han är bi eller homosexuell är inbillning. Den tanken finns bara hos just bi och homo-killar och därför försöker de att normalisera sin egna sexuella läggning genom att hävda att alla män har ett visst intresse eller fantasier om homosex. Så är det inte. Heterokillar lockas inte av homosex.

    Så acceptera din bisexuella läggning istället för att försöka applicera den på alla män. Du blir inte mindre man för det.

    Kanske blir du besviken men min manlighet och maktkänsla kopplar jag över huvud taget inte till någon specifik sexualitet, och mina homo-kompisar ser jag som jämlikar på alla sätt.
  • KimLinnefeldt
    Anonym (Hetero) skrev 2020-07-09 13:02:42 följande:
    Trams!

    Att en man skulle vara mindre man för att han är bi eller homosexuell är inbillning. Den tanken finns bara hos just bi och homo-killar och därför försöker de att normalisera sin egna sexuella läggning genom att hävda att alla män har ett visst intresse eller fantasier om homosex. Så är det inte. Heterokillar lockas inte av homosex.

    Så acceptera din bisexuella läggning istället för att försöka applicera den på alla män. Du blir inte mindre man för det.

    Kanske blir du besviken men min manlighet och maktkänsla kopplar jag över huvud taget inte till någon specifik sexualitet, och mina homo-kompisar ser jag som jämlikar på alla sätt.
    Även du verkar se två möjliga sexualiteter, homo eller hetero. Jag hävdar att det finns grader. Och att längtan efter en strikt uppdelning troligen bottnar i en ängslighet, som har med mansrollen att göra.

    Jag tror inte att jag är bisexuell. Om jag vore det så skulle jag acceptera det.

    Att män har en överordnad ställning i samhället är väl etablerat i samhällsvetenskaplig forskning. Att det kan upplevas som hotfullt för en man att verka kvinnlig finns det massor av exempel på: Män bör inte dansa, inte sjunga, inte cykla på en cykel med låg ram, inte ha rosa kläder, bör gilla sport. 

    Du pratar om dig och dina homo-kompisar. Det finns naturligtvis undantag från alla regler. Det finns män som gillar att dansa och sjunga, till exempel. Men jag pratar om det dominerande mönstret.
  • Anonym (Hetero)
    KimLinnefeldt skrev 2020-07-12 16:28:40 följande:

    Även du verkar se två möjliga sexualiteter, homo eller hetero. Jag hävdar att det finns grader. Och att längtan efter en strikt uppdelning troligen bottnar i en ängslighet, som har med mansrollen att göra.


    Jag ser tre varianter, hetero, bi och homo. Och det finns redan en tydlig uppdelning. Den gjordes redan när ovanstående begrepp infördes. Däremot finns det många bi/homo-män som gärna vill sudda ut denna uppdelning och införa en flytande gräns så att de kan fortsätta kalla sig hetero eftersom de är ängsliga att deras mansroll påverkas ifall de erkänner för sig själva att de inte är hetero.

    Varför skulle en hetero-man känna ängslan kring sin mansroll för att bi/homo-män inte vill acceptera sin läggning?
  • KimLinnefeldt
    Anonym (Hetero) skrev 2020-07-13 22:00:21 följande:
    Jag ser tre varianter, hetero, bi och homo. Och det finns redan en tydlig uppdelning. Den gjordes redan när ovanstående begrepp infördes. Däremot finns det många bi/homo-män som gärna vill sudda ut denna uppdelning och införa en flytande gräns så att de kan fortsätta kalla sig hetero eftersom de är ängsliga att deras mansroll påverkas ifall de erkänner för sig själva att de inte är hetero.

    Varför skulle en hetero-man känna ängslan kring sin mansroll för att bi/homo-män inte vill acceptera sin läggning?
    Jag tror som sagt att det finns fler varianter än tre. Redan det att män är så noga med att se skarpa kategorier tyder på att de är ängsliga över att inte vara tillräckligt manliga. 

    Men vi får nog enas om att vara oeniga 
  • Anonym (.)
    KimLinnefeldt skrev 2020-07-14 07:08:54 följande:

    Jag tror som sagt att det finns fler varianter än tre. Redan det att män är så noga med att se skarpa kategorier tyder på att de är ängsliga över att inte vara tillräckligt manliga. 

    Men vi får nog enas om att vara oeniga 


    Det är inte så svårt. En spade är en spade, och en sten är en sten. En man som har sex med män är homosexuell eller bisexuell. Inte hetero i alla fall. Det är en ren språklig definitionsfråga, det är inte en fråga om manlighet och makt.

    Jag tror också sexualiteten är en gråskala. Även om de flesta som är hetero tror att det är lite svartvitt, eller ett par olika fack. Många bisexuella nämner det. Känner själv igen det. Och hur känslor och sex inte behöver hänga samman. Men en man som vill ha sex på olika sätt med andra män, betraktar jag inte som hetero längre. Inget ont om det, bara fakta.
  • Anonym (Bi)

    Jag kan bara hålla med dig,jag är en kille som har sex med både killar och tjejer och jag känner mig trygg att vara bisexuell

  • Anonym (50+)
    Williamcc skrev 2020-07-27 18:31:55 följande:

    Tja ska iväg nu o få en avsugning av en kille, troligen göra detsamma själv.


    Själv är jag inte så sugen på att bli avsugen :) Det har man ju blivit så många gånger av tjejer och det är väl ingen skillnad om en kille gör det? 

    Jag drömmer om att suga en kille, känna hur hård kuken blir och sedan sprutar... mmm
  • Anonym (Sprut)

    Vilken dröm att känna en annan mans kuk i munnen och svälja hans varma sperma

  • SprucknaGummit
    Anonym (Sprut) skrev 2021-03-02 16:47:45 följande:

    Vilken dröm att känna en annan mans kuk i munnen och svälja hans varma sperma


    Exakt! Jag som ÄLSKAR att GE oralsex (får aldrig någon själv) till kvinnor är helt övertygad om att jag skulle älska att få ge oralsex till en kuk...
    och givetvis SVÄLJA orgasmen....


    och sedan få suga lite till, så kuken börjar bli hård igen.. 


     

  • Soleroi08
    SprucknaGummit skrev 2021-03-03 12:56:37 följande:

    Exakt! Jag som ÄLSKAR att GE oralsex (får aldrig någon själv) till kvinnor är helt övertygad om att jag skulle älska att få ge oralsex till en kuk...

    och givetvis SVÄLJA orgasmen....

    och sedan få suga lite till, så kuken börjar bli hård igen.. 

     


    Det är ingen större skillnad fram till sprutet kommer.

    Du får jobba med tungan och blir förmodligen lite trött i munnens muskler. Det är häftigt att känna kuken växa vid orgasmen.

    Har testan innan jag träffade min hustru.
  • Jonnynilsson

    Hetro-killar fantiserar om sex med motsatta könet.

    Bi-killar om bägge könen.

    Homokillar om samma kön.

    Så nej, hetro-killar fantiserar inte om kuk. Men bi-killar gör det.

    Så nu har jag stoppat in er alla i en fyrkantig box. Verkligheten är dock annorlunda där jag tycker det är en mer glidande skala mellan hetro och homo.

    Varför inte slå till med att man är bi-nyfiken? Det är i alla fall jag.

  • Anonym (Stolt hetreo)
    Jonnynilsson skrev 2021-03-03 15:19:44 följande:

    Hetro-killar fantiserar om sex med motsatta könet.

    Bi-killar om bägge könen.

    Homokillar om samma kön.

    Så nej, hetro-killar fantiserar inte om kuk. Men bi-killar gör det.

    Så nu har jag stoppat in er alla i en fyrkantig box. Verkligheten är dock annorlunda där jag tycker det är en mer glidande skala mellan hetro och homo.

    Varför inte slå till med att man är bi-nyfiken? Det är i alla fall jag.


    Du är du binyfken men du är inte heteroo om du fantiserar om en annan kille.

    Saken säger sig själv
    ordet hetero  betyder att man tänder på det motsatta könet.
    så enkelt är det.

    Sen har tyvärr ordet hetero blivit väldig missbrukat och våldtaget
    av folk som inte är hetero.

    På bc kryllar det av annonser av folk som ljuger om sin sexuella läggning
    där en man söker andra män
    och det är okey
    men varför missbruka och våldta ordet hetero?
    Varför inte visa respekt för läggningen hetreo?
  • SprucknaGummit
    Soleroi08 skrev 2021-03-03 13:06:30 följande:
    Det är ingen större skillnad fram till sprutet kommer.

    Du får jobba med tungan och blir förmodligen lite trött i munnens muskler. Det är häftigt att känna kuken växa vid orgasmen.

    Har testan innan jag träffade min hustru.

    Tyvärr har inte jag testat detta ännu! 


    Tror dock att det stannar vid fantasi då jag inte vågar träffa någon som vill bli avsugen och som vill suga av..

Svar på tråden Fantiserar heteromän om killsex?