• Anonym (Allvarligt?)

"Snippan får inte plats"

Som rubriken säger, så säger en besviken trosköpande tjej med stort och brett underliv.

Hon säger vidare att trosorna sugs in i fiffin när hon rör sig... för att trosan är för smal i grenen.
    Just denna trosa mätte 4 cm och hon mätte sitt underliv till.. ÅTTA cm. Åtta!

Alltså, jag har aldrig i hela mitt liv upplevt detta!
    Har aldrig köpt ett par trosor som varit för smala i grenen.

Källan kommer här:

https://www.femina.se/livsstil/petra-riktar-kritik-mot-foretag-snippan-far-inte-plats/1997949

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-07-24 16:58
    Glömde ju avslutet!

Har ni andra tjejer/kvinnor samma problem med att trosornas gren är för smal?
    Inte för att jag har mätt mitt underliv men några 8 cm är det då inte på långa vägar...

• Svar på tråden "Snippan får inte plats"
  • Anonym (Allvarligt?)
    Anonym (Jaha?) skrev 2020-07-24 17:02:23 följande:

Tänker inte mäta mitt underliv, är nog inte 8 cm men har ändå träffat på trosor som man tror ska passa men som sitter för tajt.

Hellre snippa än underliv.

Är de tajta är de i för liten storlek. Detta handlar om bredden på grenen på trosan.
  • Anonym (Jaha?)
    Anonym (Allvarligt?) skrev 2020-07-24 17:10:05 följande:
    Är de tajta är de i för liten storlek. Detta handlar om bredden på grenen på trosan.
    Nej, jag vet precis vad som syftas på i artikeln. Eller skulle den delen som är för kort inte ligga tajt? Då sugs den inte in. Trosorna som jag har i tankarna är inte för tajta runt om.
  • Cavill
    Anonym (Alice) skrev 2020-07-24 17:02:52 följande:

Men hur gammal är du egentligen? Är det först nu du har insett att underliv kan se olika ut? 

Det där var väl en jävligt dum kommentar? Vi kan nog vara rätt säkra på att ts vet att underliv ser olika ut. Det var väl inte frågan?
  • Anonym (Jaha?)
    Anonym (Allvarligt?) skrev 2020-07-24 16:47:22 följande:

Just denna trosa mätte 4 cm och hon mätte sitt underliv till.. ÅTTA cm. Åtta!

Inte för att jag har mätt mitt underliv men några 8 cm är det då inte på långa vägar...

Du var då jäkligt dömande måste jag säga. ÅTTAÅTTAÅTTA.
    Det är en sak att vara privilegad med att alltid kunna hitta trosor. Kul för dig liksom. En annan att verkar helt fascinerad över någon annans snippa.
  • Anonym (Jaha?)

Ja det behöver inte vara alltför tajt men för mig brukar den delen iaf vara problem med dessa trosor. Att de passar runtom men inte därnere. Jag har möjlighet att hitta modeller som passar men personen i artikeln har haft stora problem så... Nej jag förstår inte meningen med tråden.

• Anonym (6 cm)

Så för du aldrig har köpt trosor som aldrig varit för smala så existerar inte det problemet?

Tycker inte 8 cm låter brett heller.

Du kanske borde mäta dig så ser du hur stor skillnad det är? Själv mätte jag och är 6 cm och det känns inte speciellt brett direkt.

• Anonym (4)

Aldrig varit med om, mätte nu. Fyra centimeter. Det kanske förklarar saken, ifall jag är väldigt "smal" därnere.

• Anonym (för smala)

Jag har faktiskt råkat köpa trosor som är för smala för mig så nu för tiden köper jag bara trosor i affär så jag kan kolla att de är hyfsat breda.

Det handlar ju om den totala formen av läpparna. Jag har tyvärr rätt stora läppar vilket gör att för smala trosor inte håller båda på plats. Däremot har jag aldrig mätt och kommer inte mäta heller.

Jag är närmare femtio år och det är först de senaste åren jag upplevt att de faktiskt kan vara lite för smala för mig. Lyckligtvis fungerar majoriteten av märkena fortfarande.

• Anonym (K)

Det är väl bara att köpa en annan modell! Ett par trosor med ben kanske hade funkat.

• viseversa

Du borde googla lite och inse att alla ser olika ut även mellan benen. Såp bara för att du inte har ett underliv på 8 cm betyder det inte att du är den normala och dom som har det är onormala. Du framstår som väldigt omogen ts.

Svar på tråden "Snippan får inte plats"