• Anonym (Allvarligt?)

"Snippan får inte plats"

Som rubriken säger, så säger en besviken trosköpande tjej med stort och brett underliv.

Hon säger vidare att trosorna sugs in i fiffin när hon rör sig... för att trosan är för smal i grenen.
    Just denna trosa mätte 4 cm och hon mätte sitt underliv till.. ÅTTA cm. Åtta!

Alltså, jag har aldrig i hela mitt liv upplevt detta!
    Har aldrig köpt ett par trosor som varit för smala i grenen.

Källan kommer här:

https://www.femina.se/livsstil/petra-riktar-kritik-mot-foretag-snippan-far-inte-plats/1997949

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-07-24 16:58
    Glömde ju avslutet!

Har ni andra tjejer/kvinnor samma problem med att trosornas gren är för smal?
    Inte för att jag har mätt mitt underliv men några 8 cm är det då inte på långa vägar...

• Svar på tråden "Snippan får inte plats"
  • Anonym (Anna)
    Anonym (Allvarligt?) skrev 2020-07-24 16:47:22 följande:
    Som rubriken säger, så säger en besviken trosköpande tjej med stort och brett underliv.

Hon säger vidare att trosorna sugs in i fiffin när hon rör sig... för att trosan är för smal i grenen.
    Just denna trosa mätte 4 cm och hon mätte sitt underliv till.. ÅTTA cm. Åtta!

Alltså, jag har aldrig i hela mitt liv upplevt detta!
    Har aldrig köpt ett par trosor som varit för smala i grenen.

Källan kommer här:

www.femina.se/livsstil/petra-riktar-kritik-mo...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-07-24 16:58
    Glömde ju avslutet! Har ni andra tjejer/kvinnor samma problem med att trosornas gren är för smal? Inte för att jag har mätt mitt underliv men några 8 cm är det då inte på långa vägar...
    Du mäter ju förstås från där yttre blygdläppen möter ljumsken, över venusberget och till andra sidan där yttre blygdläpp möter ljumsken.

Då blir nog inte åta centimeter särskilt märkligt.
  • Anonym (4)
    Anonym (Trams) skrev 2020-07-25 07:34:02 följande:

Vissa trosor görs för porrfilmsidealet med streckfitta.

Har man inte sådan är det dumt att köpa sådana trosor. Det är det enda sättet att påverka: köp inte skiten.

Ja så är det nog.
    Inget jag tänkt på, men så har jag ju just den modellen... streck. 

Finns visst fler fördelar med den än jag visste!
  • Anonym (4)
    Anonym (Anna) skrev 2020-07-25 09:30:16 följande:
    Du mäter ju förstås från där yttre blygdläppen möter ljumsken, över venusberget och till andra sidan där yttre blygdläpp möter ljumsken.

Då blir nog inte åta centimeter särskilt märkligt.
    Nej, i detta fall mäter man givetvis där motsvarande det smalaste i trosgrenen är. OCh då har inget venusberg med saken att göra.
  • Anonym (Kanske?)
    Anonym (4) skrev 2020-07-25 09:47:50 följande:

Ja så är det nog.

Förkommer nog alla möjliga f****r i porrfilmerna.
  • Anonym (Anna)
    Anonym (4) skrev 2020-07-25 09:49:08 följande:
    Nej, i detta fall mäter man givetvis där motsvarande det smalaste i trosgrenen är. OCh då har inget venusberg med saken att göra
    Ja, slarvigt uttryckt av mig.

Det jag avsåg var större yttre blygdläppar. Och att du mäter över dem, från ljumske till ljumske. Då är inte åtta cm särskilt märkligt.
  • Anonym (Y)
    Anonym (Kanske?) skrev 2020-07-25 09:59:05 följande:

Förkommer nog alla möjliga f****r i porrfilmerna.

Fast det är på modet med plastikopererade vaginor. Inga blygdläppar, liten klitoris och litet hål. Förlåt för aggressiv beskrivning men dom som tittar på mainstream porr kommer snart få det intutat att det är så dom flesta porrskådisar ser ut idag. Med hjälp av kniven alltså, vanliga kvinnor ser ut lite hur som haver.
  • Anonym (Trams)
    Anonym (4) skrev 2020-07-25 09:47:50 följande:

Ja så är det nog.

Ptja, om man anser det viktigt att ha smal gren i trosor så visst, jättestor fördel... Men om du tänker efter så inser du nog att alla faktiskt har avsedd nytta av sin fitta, streck som bulle.
  • Anonym (4)
    Anonym (Trams) skrev 2020-07-25 10:59:09 följande:
    Ptja, om man anser det viktigt att ha smal gren i trosor så visst, jättestor fördel... Men om du tänker efter så inser du nog att alla faktiskt har avsedd nytta av sin fitta, streck som bulle.
    Sa jag att jag tycker att det är viktigt att ha en smal gren i trosan?
    Nej, det gjorde jag inte.

Det jag sa var att jag inte märkt problemet för att jag har ett smalt underliv. En sk streckfi**a.
    Och fördelen jag talade om var att den inte bara är snyggare utan att den också kan ha vilka trosor som helst.

Nyttan av att kunna kissa eller producera/föda barn har man ju såklart (om man har tur, alla är inte välsignade med en fungerande fertilitet) oavsett utseende på underlivet. Funkar ju med fladdermus också.
  • Anonym (4)
    Anonym (Anna) skrev 2020-07-25 10:12:44 följande:
    Ja, slarvigt uttryckt av mig.

Det jag avsåg var större yttre blygdläppar. Och att du mäter över dem, från ljumske till ljumske. Då är inte åtta cm särskilt märkligt.
    Kanske det, jag vet inte. Har inte närbeskådat något kvinnligt underliv. Har inte för avsikt att göra det heller.
    Men visst, är det en massa kött så tar det ju plats.
  • Anonym (Juni)

Vad är det här för tramsig tråd? Hur kan man inte förstå att vissa trosor har smalare gren än andra och därför får kanske inte alla underliv plats i dem? Hur kan man bli så bestört av någon annans underliv att man ens startar en tråd om det? Eller har du kanske bara haft stora mormorstrosor själv och inte insett att trosor kommer i lite olika modeller?

Svar på tråden "Snippan får inte plats"