IVF hösten/vintern 2020
Lunaymar, så tråkigt hoppas att de ska ändra sig på testdagen blev ju så för mig ja hade ju testat för tidigt :( vilken RD är du på nu då?
Lunaymar, så tråkigt hoppas att de ska ändra sig på testdagen blev ju så för mig ja hade ju testat för tidigt :( vilken RD är du på nu då?
Hej alla! Hur har ni det?
Vi är inne på injektionsdag 10 och precis som förra gången vi gjorde ivf så är min kropp tyvärr för trög på att reagera på stimuleringen. Kör på 262.5 menopur vilket borde hjälpt, men äggen små än. Ökar nu till 300. Så himla trist allt och gråtit idag.. känns som historien upprepar sig igen. Svarar för dåligt på stimuleringen och blir väl inget barn denna gång heller. Många ägg är der ändå på g men de är små.. åhh, så tärande detta är!
Tack Dhalia men det gick inte vägen.
Hur går det för dig?
Åh herregud,samtalet jag trodde skulle ta tid kom idag! Vi har en donator! 170 cm,blåa ögon och ljusbrunt hår. En bra matchning med mig. Om vi väljer att gå vidare nu med detta första alternativ(kommer ju flera med tiden) så får vi börja i januari, vecka 2,med behandling. Men sambon och jag är överens,vi tutar väl och kör :D
Det tickar på. längtar till 28/12, när vi (eller jag) ska på RUL. Har känt små rörelser nu i v 18. Har börjat oroa mig lite kring förlossning, så jag ska försöka läsa lite böcker i ämnet.
När får ni sätta igång med donator?
Hoppas det är ok att jag hoppar in här!
Gjorde ÄP igår, 14 ägg.
Så nervös att inget ska bli befruktat
ET på måndag el onsdag beroende på hur jag mår.
Risk för överstimulering.
Någon som blivit överstimulerad och ändå fått göra ET direkt?
Någon som blivit erbjuden egg-gule?
Tack :) nej, vi har inte kollat och som det känns nu kommer vi inte göra det heller, men man vet ju aldrig. Haha. Man är ju väldigt nyfiken.. men för en luttrad och länge barnlös spelar det ju verkligen ingen roll.. <3
Av 14 ägg blev det 8 embryo, men bara ett till frysen och inget till mig
Så himla besviken
Någon som vet om det är vanligt att ett embryo inte klarar ev tining?
EmbryoGlue, någon som testat detta??
Vill veta allt!
Några biverkningar?
Blev ni gravida?
Lyckades ni få ett barn?