Clemmentina skrev 2021-01-24 21:23:30 följande:
Vilken skillnad det blev mellan Gonal-f och Menopur. Vi ska också testa det nästa gång. Kommer (om inte min kropp ställer till det) börja med sprutor i början/mitten av mars. Vad är astaxanthin bra för? Hur mycket d-vitamin äter du. Jag har ökat till 600 mg q10. Ska man undvika ingefära för att det stärker immunförsvaret?
Ja verkligen, känns som ja reagerar på gonal f väldigt mycket men de blir ojämnt i utvecklingen, första gången hade ja dos på 150 och andra gången på 200 så blev det värsta ökningen helt plötsligt.
Har ni planerat in veckan för äggplock? Man kunde göra de även om de typ stängt nu :) ja hoppas inte ja får några hemligt nunmer samtal då vet ja dem vill boka om haha :D
de antioxidant, finns i alger och skaldjur, skulle va bra för fertiliteten speciellt spermier, råkade se i affärrn och tänkte ja kör på de då när ja ändå dricker vanlig omgea 3 också haha, ja har kört nu 62,5ug D vitamin. Vet inte om de för mycket men ja skiter i de när ändå inget fungerar så kan de ju inte göra värre ;) Vad ja läst innan va de mer de kunde ge sammandragningar, detta är från livsmedelsverket. Men lite oklart hur mycket är normalt men jag gillar inte så mycket ingefära heller så de inget problem. Om de lite smak går de bra men ja undviker de helt nu känner ja.
"Doser som är mycket högre än normal livsmedelsanvändning bör undvikas när man är gravid, eftersom ingefära kan bidra till en ökad sammandragning av livmodermuskulaturen." (Livsmedelsverket)
Känns som man helt plötsligt är så försiktig nu. Köpt koffeinfritt kaffe nu till och med så får vi se då om allt detta hjälper haha ;)