Anonym (Min erfarenhet av thaimassage) skrev 2020-09-14 07:20:33 följande:
Testade thaimassage på inrådan av en vän. Det var tydligen skitbra sa han. Men är inte det sexköp? Nej bara i Thailand, det är riktigt massage jag lovar sa han.
Tjejen som masserade pratade helt ok svenska, tydlig brytning men fullt förståelig. Jag reagerade lite på "slampig klädsel" Men sådär klär ju sig många unga tjejer så ingen big deal.
Hon masserade min rygg helt normalt, frikostigt med olja av nån anledning. Sedan när jag vände mig om la hon en handduk över ansiktet på mig, bra tänkte jag, för hon var rätt snygg så jag var lite rädd för att få stånd. Sedan tog hon bort handduken och hade tagit av sig själv upptill och försökte föra mina händer till sig. Första gången gratis "on the house" body to body handen och munnen...tydligt att det var mer än massage. Ett svagt ögonblick och det var jäkligt lockande, men skärpte mig och gick därifrån.
Var sur som fan på han som hade tipsat men han hävdade fortfarande att det var skitbra massage där.
Så det är tydligt sexköp enligt mig.
Finns massor av thaisalonger där massösen är helt naken. Vad är meningen med det om inte är för att försöka sälja sex?
Ofta får mannen ta på kvinnan under massagen.
Jag godtog inte att exet gick på thaimassage och det tycker inte jag att ts heller ska göra. Det är garanterat sexköp, finns annan vanlig massage. Där man inte ligger på en sunkig madrass på golvet med massöser i tajta kläder klättrar på en.
Så äckligt!