• Anonym (Förtvivlad)

Thaimassage

Kommit på min man med att besöka thaisalonger och få massage, han ljög och nekade först till besöken innan han erkände. Han hävdar bestämt att inga sexuelle tjänster har erbjudits. Min magkänsla säger emot och allt jag läst och hört om thaimassage instämmer med min magkänsla om sexuella tjänster. Vad ska jag göra? Hur ska jag få reda på sanningen?

• Svar på tråden Thaimassage
  • Anonym (Hunn)
    Anonym (pp) skrev 2020-09-14 17:41:53 följande:

Vad är frågan, vet du ens det själv?

Har du svårt att läsa? Förstår du inte frågan?
  • Anonym (pp)
    Anonym (Hunn) skrev 2020-09-14 17:48:14 följande:
    Har du svårt att läsa? Förstår du inte frågan?
    Har du ställt en fråga?
  • Anonym (Hunn)
    Anonym (Hunn) skrev 2020-09-13 22:20:26 följande:

Du har inte skrivit varför du anser att KVINNOR ska lära sig massera sina MÄN. Jag undra varför? Varför ska just kvinnor lära sig att massera just män? Borde inte männen göra detsamma i så fall?

Anonym (pp) skrev 2020-09-14 17:53:56 följande:

Har du ställt en fråga?

Du ser ingen fråga i mitt inlägg eller?
  • Anonym (pp)
    Anonym (Hunn) skrev 2020-09-14 17:59:38 följande:
    Anonym (pp) skrev 2020-09-14 17:53:56 följande:

Har du ställt en fråga?

Du ser ingen fråga i mitt inlägg eller?
    Ursäkta, nu såg jag frågan. Nej du behöver inte vara orolig. Du kan gå på thaimassage utan att riskera att erbjudas happy ending, det är oftast bara trevliga och smarta personer som blir erbjudna det.
  • Anonym (Hunn)
    Anonym (pp) skrev 2020-09-14 18:06:48 följande:

Ursäkta, nu såg jag frågan. Nej du behöver inte vara orolig. Du kan gå på thaimassage utan att riskera att erbjudas happy ending, det är oftast bara trevliga och smarta personer som blir erbjudna det.

Då är det ingen risk för dig i alla fall. Inte ens nu lyckades du svara på frågan.
  • Anonym (pp)
    Anonym (Hunn) skrev 2020-09-14 18:09:06 följande:
    Då är det ingen risk för dig i alla fall. Inte ens nu lyckades du svara på frågan.
    Frågar du på allvar varför man ska massera varandra? Ja vad tror du, kanske för att det är skönt? Har du någon mer fråga angående vuxenmys?
  • Anonym (Hunn)
    Anonym (pp) skrev 2020-09-14 18:14:43 följande:

Frågar du på allvar varför man ska massera varandra? Ja vad tror du, kanske för att det är skönt? Har du någon mer fråga angående vuxenmys?

Låtsas du vara dum eller har du svårt att läsa vad jag faktiskt skriver?

Du skrev att kvinnor borde lära sig massera så deras män inte behövde betala för det. Jag frågade varför just kvinnor ska lära sig massera män och borde inte män göra detsamma i så fall.

Men det var tydligen extremt svårt att svara på.
  • Anonym (pp)
    Anonym (Hunn) skrev 2020-09-14 18:19:43 följande:
    Låtsas du vara dum eller har du svårt att läsa vad jag faktiskt skriver?

Du skrev att kvinnor borde lära sig massera så deras män inte behövde betala för det. Jag frågade varför just kvinnor ska lära sig massera män och borde inte män göra detsamma i så fall.

Men det var tydligen extremt svårt att svara på.
    Ok jag ska förklara, men det är det sista jag skriver här. Ser du inte problemet med ditt resonemang? Antingen är det rätt för både kvinnor och män att massera eller så är det fel för både kvinnor och män.

Så hur ska du ha det? Du får gärna tycka att det är fel att kvinnor lär sig att massera, men då kan det inte vara rätt män ska lära sig att massera.
  • Anonym (Hunn)
    Anonym (pp) skrev 2020-09-14 18:30:33 följande:

Ok jag ska förklara, men det är det sista jag skriver här. Ser du inte problemet med ditt resonemang? Antingen är det rätt för både kvinnor och män att massera eller så är det fel för både kvinnor och män.

Så hur ska du ha det? Du får gärna tycka att det är fel att kvinnor lär sig att massera, men då kan det inte vara rätt män ska lära sig att massera.

Jag vet inte vad jag ska svara på det. Du förstår verkligen ingenting av vad jag skriver. Jag har inte skrivit att det är fel för någon. Jag frågade varför du skrev att kvinnor ska lära sig och om inte män också borde göra det i så fall.
  • smulpaj01
    Anonym (Hunn) skrev 2020-09-14 18:33:03 följande:

Jag vet inte vad jag ska svara på det. Du förstår verkligen ingenting av vad jag skriver. Jag har inte skrivit att det är fel för någon. Jag frågade varför du skrev att kvinnor ska lära sig och om inte män också borde göra det i så fall.

Vilket tålamod du har....
Svar på tråden Thaimassage