• Anonym (Förtvivlad)

Thaimassage

Kommit på min man med att besöka thaisalonger och få massage, han ljög och nekade först till besöken innan han erkände. Han hävdar bestämt att inga sexuelle tjänster har erbjudits. Min magkänsla säger emot och allt jag läst och hört om thaimassage instämmer med min magkänsla om sexuella tjänster. Vad ska jag göra? Hur ska jag få reda på sanningen?

• Svar på tråden Thaimassage
  • Martina1970
    Anonym (Förtvivlad) skrev 2020-09-13 08:39:39 följande:

Det är tydligen en oskriven regel på Flashback att man inte får namnge salongerna tyvärr

Då ber jag om ursäkt för dåligt råd.... Inte så insatt i just den delen av flashback....

• smulpaj01

Mitt ex gick ofta på thaimassage. Det ingår så gott som ALLTID sexuella tjänster mot en avgift.

Ja din man köper sex ts, garanterat! Men då är massagen sämre sa mitt ex.

• smulpaj01
    Anonym (Linnea32) skrev 2020-09-13 08:03:29 följande:

Min storebror går på thaimassage och han berättar inte det för sin fru för att hon är fördomsfull och tror att alla thaimassörer ger happy ending.

Han har aldrig fått eller blivit erbjuden sexuell tjänst och oftast så brukar han och jag gå tillsammans på massage då vi båda gillar det.

Han tycker alltså det är lättare att inte berätta för då blir hon bara arg.

Nu vet jag inte om din man gör samma eller ej och jag menar inte att du är fördomsfull, utan jag bara talar om varför min bror inte berättar för sin fru.

När min bror fyllde 33år så fick han presentkort på thaimassage av vår lillebror och vår storebror fick inte gå på massagen så det slutade med att jag fick gå.

Gulligt att du tror på det. Självklart får han happy ending då och då.
  • Anonym (varför ljuga?)
    Anonym (Förtvivlad) skrev 2020-09-13 08:39:39 följande:

Det är tydligen en oskriven regel på Flashback att man inte får namnge salongerna tyvärr

Inte nog med att han ljuger, du säger även att han inte skulle kunna tacka nej om han blev erbjuden sex mot betalning i ett "känsligt läge". Bara det är ju oroväckande i sig. Hade jag varit du hade jag tagit mig en riktig funderare. Har ni barn ihop? Isåfall kanske det är en jobbigare sits..

Kanske kan du få han att försäga sig på något sätt? Om du "byter" inställning och har en mer "öppen" attityd? Kan faktiskt funka i vissa fall. Han säger kanske inte allt, men kanske erkänner lite eller delar av det. Det är för dom flesta jobbigt att gå runt och bära på lögner.

• Anonym (Förtvivlad)

Det är bland annat en man som recenserat salongen med 5 stjärnor och kommentaren ?full service?

• Anonym (Linnea32)
    smulpaj01 skrev 2020-09-13 08:44:10 följande:

Gulligt att du tror på det. Självklart får han happy ending då och då.

Din åsikt är jag inte intresserad av då du själv säger att du är fördomsfull och enligt mig har extremt förutfattade meningar om folk.

Du kan tro vad du vill om TS man eller min bror. Dock vet jag att han inte får happy endings men vill du fortsätta tro dig vara över alla andra så varsågod :)
  • Anonym (Linnea32)
    Anonym (Förtvivlad) skrev 2020-09-13 09:04:44 följande:

Det är bland annat en man som recenserat salongen med 5 stjärnor och kommentaren ?full service?

Ja vad jag ser så har du 2 val. Antingen så tror du på att han inte har vart otrogen och litar på honom.

Eller så antar du att han har vart otrogen för att han har gått på thaimassage och utgår från det. Kan du vara med en man som du misstror och som du misstänker har haft sexuellt umgänge med någon annan?

Stanna eller lämna
  • Anonym (Igloo)

Både jag och min fru brukar gå till den lokala thaimassören. En mycket trevlig och proffsig kvinna som arbetar där och som har gjort under för mina ömma leder.

Det finns faktiskt många salonger som är helt seriösa, och att få vanlig massage är bara bra. Att automatiskt utgå från att det rör sig om sexköp bara för att det är thaimassage tycker jag låter ganska rasistiskt helt ärligt.

• Anonym (Linnea32)
    Anonym (Igloo) skrev 2020-09-13 09:56:56 följande:

Både jag och min fru brukar gå till den lokala thaimassören. En mycket trevlig och proffsig kvinna som arbetar där och som har gjort under för mina ömma leder.

Det finns faktiskt många salonger som är helt seriösa, och att få vanlig massage är bara bra. Att automatiskt utgå från att det rör sig om sexköp bara för att det är thaimassage tycker jag låter ganska rasistiskt helt ärligt.

Exakt.

Håller med.
  • Ascendere

Plot twist: TS har egentligen startat tråden i syfte att fiska efter Thaisalonger som erbjuder HE...

Svar på tråden Thaimassage