• Anonym (Förtvivlad)

Thaimassage

Kommit på min man med att besöka thaisalonger och få massage, han ljög och nekade först till besöken innan han erkände. Han hävdar bestämt att inga sexuelle tjänster har erbjudits. Min magkänsla säger emot och allt jag läst och hört om thaimassage instämmer med min magkänsla om sexuella tjänster. Vad ska jag göra? Hur ska jag få reda på sanningen?

• Svar på tråden Thaimassage
  • Anonym (Hunn)
    smulpaj01 skrev 2020-09-14 19:46:56 följande:

Vilket tålamod du har....

Tydligen mer än (pp) haha
  • smulpaj01
    Anonym (Hunn) skrev 2020-09-14 19:56:44 följande:

Tydligen mer än (pp) haha

Skrämmande korkat
  • Anonym (nothappy!)
    Anonym (Linnea32) skrev 2020-09-13 18:40:48 följande:
    Han kanske ljuger och har eller så ljuger han för att slippa falska anklagelser
    Sure....Flört
  • Anonym (Min erfarenhet av thaimassage)
    Anonym (pp) skrev 2020-09-14 18:06:48 följande:
    Ursäkta, nu såg jag frågan. Nej du behöver inte vara orolig. Du kan gå på thaimassage utan att riskera att erbjudas happy ending, det är oftast bara trevliga och smarta personer som blir erbjudna det.
    Är varken trevlig eller smart, blev ändå erbjuden happy ending. (Nej jag är inte snygg heller).
  • Anonym (12345)
    Anonym (konstigt?) skrev 2020-09-13 19:49:41 följande:

Är det konstigt som kvinna att gå på massage på thaisalong då? Jag gör det ibland när jag har ont i nacke och axlar och det inte går att få en snabb tid hos en vanlig massör.

Nej, på samma sätt som att det inte är konstigt av kvinnor att gå på erotisk massage, vilket faktiskt existerar.
  • Anonym (Kl)

Är du rädd för att han blivit smittad av någon könssjukdom eller varför undrar du?

Är han sexuellt utsvulten så att du kan ana att han vill betala för att få en sexuell tjänst?

• Anonym (12345)

Vad är egentligen problemet med att betala för lite massage och extra om vi bortser från lagen?

• Anonym (pp)
    Anonym (12345) skrev 2020-09-19 14:22:42 följande:

Vad är egentligen problemet med att betala för lite massage och extra om vi bortser från lagen?

Om både parter är med på det och det sker frivilligt kan jag inte se vad staten har med det att göra.
  • Anonym (Min erfarenhet av thaimassage)
    Anonym (12345) skrev 2020-09-19 14:22:42 följande:

Det är en sexualakt. Även om den oftast utförs med handen och munnen istället för vaginan så är det en sexualakt. Att ha sex med någon annan än sin fru/flickvän är otrohet. Det är lika illa som om du skulle vänstra med din kollega efter afterwork. Du har sex med någon annan än din partner.
  • Ironman77
    Anonym (Förtvivlad) skrev 2020-09-13 07:22:03 följande:

Kommit på min man med att besöka thaisalonger och få massage, han ljög och nekade först till besöken innan han erkände. Han hävdar bestämt att inga sexuelle tjänster har erbjudits. Min magkänsla säger emot och allt jag läst och hört om thaimassage instämmer med min magkänsla om sexuella tjänster. Vad ska jag göra? Hur ska jag få reda på sanningen?

Hej.

Inga problem. Jag kan massera dig hur länge du vill.

Så får vi se hur han reagerar på det.

Kram
  • älskamigmucho

Oftast har man sex med kunder på thai massage

Svar på tråden Thaimassage