• Anonym (Ludwig)

Hon har slutat bry sig om sig själv

Hej FL! En anonym tråd då jag inte vill uppröra min tjej. Jag är tillsammans med världens snällaste tjej. När vi blev tillsammans hade hon en mycket kvinnlig stil som jag gillar, högklackat dagligen, parfym, manikyr, riktigt blont hår, korta kjolar och mycket smink. Numera har hon ofta träningskläder och jeans och slutat färga håret och sminkar sig inte varje dag. Sist jag skulle hämta upp henne för en middag hade hon jeans och sneakers. Vi bor i en lite finare del av Stockholm och det känns inte helt ok. Det känns även lite manhaftigt. Kan detta var ett tecken på att hon inte mår bra och hur kan jag hjälpa? Hur tar jag upp detta? Hon har även gått upp lite i vikt. Vi har annars en väldigt fin relation sedan flera år tillbaka och tänker på att ha familj tillsammans. Tips och perspektiv välkomnas varmt!

• Svar på tråden Hon har slutat bry sig om sig själv
  • Anonym (Ludwig)
    smulpaj01 skrev 2020-11-17 17:45:50 följande:

Ha ha...kommer självklart in på diplomat i sneakers utan problem. Nu brukar jag dock inte välja det så ofta annat än för afternoon Tea ibland.

Du bor definitivt INTE på Östermalm, hur mycket du än önskar att det vore så, men för min del har jag snart 50 år där.

Jag bor på Östermalm. Sista gången jag säger det. Du behöver inte bekymra dig om det. Haha, det tror jag knappast!! Pinsamt oavsett. Du går säkert på bröllop i onepice och tar med dig matlåda på restaurang och pruttar okontrollerat i baren. Det är ju naturligt...
  • Anonym (Wawaweewaa)
    Anonym (Ludwig) skrev 2020-11-13 12:34:38 följande:

Hej FL! En anonym tråd då jag inte vill uppröra min tjej. Jag är tillsammans med världens snällaste tjej. När vi blev tillsammans hade hon en mycket kvinnlig stil som jag gillar, högklackat dagligen, parfym, manikyr, riktigt blont hår, korta kjolar och mycket smink. Numera har hon ofta träningskläder och jeans och slutat färga håret och sminkar sig inte varje dag. Sist jag skulle hämta upp henne för en middag hade hon jeans och sneakers. Vi bor i en lite finare del av Stockholm och det känns inte helt ok. Det känns även lite manhaftigt. Kan detta var ett tecken på att hon inte mår bra och hur kan jag hjälpa? Hur tar jag upp detta? Hon har även gått upp lite i vikt. Vi har annars en väldigt fin relation sedan flera år tillbaka och tänker på att ha familj tillsammans. Tips och perspektiv välkomnas varmt!

Du får dumpa denna ogre med nån som tar vara på sig själv som man ska när man bor i finare trakter. Hon låter ju hemsk. 
  • smulpaj01
    Anonym (Ludwig) skrev 2020-11-17 18:01:37 följande:

Jag bor på Östermalm. Sista gången jag säger det. Du behöver inte bekymra dig om det. Haha, det tror jag knappast!! Pinsamt oavsett. Du går säkert på bröllop i onepice och tar med dig matlåda på restaurang och pruttar okontrollerat i baren. Det är ju naturligt...

Jag förstår att du beskriver dig själv och den bilden stämmer mycket bättre in på hur du framställer dig själv i denna tråd. Så just den tror jag dig på.

Onepiece har jag inte ens i soffan på lantstället, pruttar gör jag aldrig annat än om jag är dålig i magen och är på toa och matlåda behöver jag aldrig använda.

Ta dig nu en liten sup till och försök hitta på nåt bättre trollande nästa gång för detta var bara så pinsamt uselt. Du kunde åtminstone läst på lite om Östermalm först alternativt skrivit om Mariefred som du verkar ha bättre koll på?!
  • Just Precis

OM det nu skulle vara så att du eller din tjej blivit nekade på Diplomat vid lunchtid när nån av er hade sneakers på så var det iaf garanterat inte pga skorna...

Du kanske var för packad helt enkelt

• smulpaj01
    Just Precis skrev 2020-11-17 18:27:13 följande:

OM det nu skulle vara så att du eller din tjej blivit nekade på Diplomat vid lunchtid när nån av er hade sneakers på så var det iaf garanterat inte pga skorna...

Ha ha....ja så måste det såklart ha varit. Tänkte inte på det.
  • Anonym (Punkt)
    Anonym (Ludwig) skrev 2020-11-17 18:03:30 följande:
    Du verkar besatt av att alla som inte tycker som du är lögnare. Tala för dig själv. Jag tror du är tjock och tatuerad då du tar åt dig så otroligt och är aggressiv mot mig för någonting som inte angår dig egentligen.

Att ta en drink är inte att supa. Hade toppbetyg i allt. Lever ett liv många drömmer om. Är framgångsrik och varit i generationer.
    Hahaha, du har varit framgång i generationer säger du?
    Åh, jösses!

En banktjänsteman dricker inte alkohol under arbetstid i Sverige. Det vet du lika bra som jag.

Nej då, jag är inte besatt. Men jag är road av dina fantasier.
    Om man per automatik är tjock och tatuerad för att man inte håller med dig, ja då börjar vi bli en hel del tatuerade tjockisar här i tråden! 

Ta och skaffa dig en skyltdocka vetja.
  • Anonym (Punkt)

Haha, ja det blev nog för många lunchdrinkar.
  • Anonym (Ludwig)
    Anonym (Punkt) skrev 2020-11-17 18:33:51 följande:

Hahaha, du har varit framgång i generationer säger du?

Åh, jösses!

En banktjänsteman dricker inte alkohol under arbetstid i Sverige. Det vet du lika bra som jag.

Nej då, jag är inte besatt. Men jag är road av dina fantasier.

Om man per automatik är tjock och tatuerad för att man inte håller med dig, ja då börjar vi bli en hel del tatuerade tjockisar här i tråden! 

Ta och skaffa dig en skyltdocka vetja.

Jag tar mig friheten att ta en drink på lunchen. Har inte svårt med kvinnor. Nu har jag en kvinna som tänker ta tag i sig själv och ger det en chans.

Ja, det är det med största sannolikhet...
  • Anonym (Ludwig)
    smulpaj01 skrev 2020-11-17 18:19:30 följande:

Jag förstår att du beskriver dig själv och den bilden stämmer mycket bättre in på hur du framställer dig själv i denna tråd. Så just den tror jag dig på.

Onepiece har jag inte ens i soffan på lantstället, pruttar gör jag aldrig annat än om jag är dålig i magen och är på toa och matlåda behöver jag aldrig använda.

Ta dig nu en liten sup till och försök hitta på nåt bättre trollande nästa gång för detta var bara så pinsamt uselt. Du kunde åtminstone läst på lite om Östermalm först alternativt skrivit om Mariefred som du verkar ha bättre koll på?!

Du är säkert nykterist själv. Har aldrig besökt Mariefred, vad är det som får dig på de tankarna? Uppenbarligen du som hänger på landet här och inte jag. Att alla inte tänker som du betyder inte att man inte bor på Östermalm. Du har ingen ensamrätt om det om du nu ens bor här själv.

Ta dina sneakers och mjukisar och sätt dig och chatta i något nykterhetsförbund istället. Vad är det för fel på onepiece nu helt plötsligt???
  • Anonym (Ludwig)

Jag dricker inte innan jag går in på stället eller hur menar du. Blir man packad av en drink är man nog väldigt ovan vid att dricka.
Svar på tråden Hon har slutat bry sig om sig själv