Inalina skrev 2021-05-04 09:24:07 följande:
det var fint sagt ja jag är tacksam att det är plikt att jobba hemifrån i Schweiz så ingen kan fråga vart man tar vägen en förmiddag eller alla 700 klinikbesök man gör.. det hade vart en logistisk mardröm!
ja jag räknar nog med att om min lever så är det en blastis som fäster typ igår eller idag så då borde jag kunna testa i helgen.. tar dubbla doser med progesteron nu för jag tänker att det inte borde kunna förstöra något i alla fall. på min klinik i Prag skulle jag ta 600mg om dagen fram till v 12, men kliniken i Schweiz har bara gett mig en sån där dos med typ lutinus (heter nåt annat här) som man ska trycka upp en gång om dagen.
kör du helt naturlig cykel eller få du någon medicin nu inför FET?
Hua, vi har verkligen Coronan att tacka för att det är möjligt att genomföra alla behandlingar och besök, som du säger så hade det varit en logisk mardröm att försöka parera jobbresor och möten med ursäkter om tandläkarbesök :)
Lika bra att ta extra lutinus, jag har gjort som du, jag tog 3st istället för 2 som var ordinerat.. 600mg, innebar det att du tog 6st tabletter om dagen i Prag då?
Din lilla segis ligger nog där inne och växer för fullt nu :)
Jag tar letrozol nu och sedan är det ägglossningstest som gäller, så naturligt men ändå inte. Tidigare har jag alltid tagit ovitrelle inför FET och några gånger även menopur.